Na al jaren klant te zijn bij Simpel, samen met 3 van mijn kinderen, heb ik deze week de koudste douche sinds jaren ervaren. Wat begon als een kado van een gratis maand, omdat ik weer met 2 jaar heb verlengd, is geëindigd met grote teleurstelling. Door de gratis maand konden er namelijk extra kosten voor internet worden berekend (omdat door de korting het plafond nog niet was bereikt) Mijn plafond stond altijd al op €10 ingesteld, en daar kan je niet overheen. Omdat ik nu 75 MB (ja zeker, 75 MB!) meer dan de bundel heb gebruikt is die 75 MB berekend voor €10. Uiteraard klacht ingediend, zoals velen voor mij, lees ik op dit forum. Het lijkt simpel echter niet te interesseren, en hun werkwijze blijft gewoon zoals die is, hoe klant onvriendelijk en onduidelijk het ook is.
Gewoon gebruik buiten je bundel blokkeren is de oplossing, en niet het werken met een budget plafond in euro's. Plafond is overigens minimaal €10, wat onhandig is met je abonnement van €2,50!
1 ding is zeker, ik ga de eerst volgende mogelijkheid om de abonnementen te beëindigen aangrijpen, en zal er alles aan doen iedereen te waarschuwen voor de geldwolven van Simpel!