Jullie schermen er mee dat jullie extra voordeel voor trouwe klanten hebben. Dan wil ik graag het volgende uitgelegd hebben:
Hoe kan het dat ik mijn account net verlengd heb (€10, voor 8GB, 500 sms-jes en onbeperkt bellen), terwijl nieuwe klanten (een vriend van mij heb ik gisteren geactveerd) 12GB, 500 sms en onbeperkt bellen krijgen voor hetzelfde bedrag?
Ook mijn vrouw EK Volmer) heeft een €10,- contract bij jullie, waarin 12GB data zit, 500 sms en onbeperkt bellen. Waar zit dan volgens jullie mijn voordeel als trouwe klant die net sinds gisteren verlengd heeft?
Beste antwoord door Raveena
Goedemiddag,
Bedankt voor je bericht. We begrijpen goed dat het verwarrend en teleurstellend kan zijn als je net hebt verlengd en ziet dat nieuwe klanten of anderen in je omgeving een ruimer aanbod krijgen voor hetzelfde bedrag.
Onze aanbiedingen kunnen per moment verschillen en zijn afhankelijk van lopende acties, toestelkeuze, abonnementsvorm en soms ook van persoonlijke verlengingsvoorwaarden. We proberen onze trouwe klanten altijd een passend aanbod te doen, maar het kan voorkomen dat een tijdelijke actie voor nieuwe klanten gunstiger uitvalt.
Je feedback is waardevol en we nemen die zeker mee. Als je wilt dat we je verlengingsaanbod nog eens samen bekijken, neem dan gerust contact op met onze klantenservice en we denken graag met je mee.
Als trouwe klant, sinds.2010, krijg ik minder voordeel dan mijn echtgenoot die sinds 2024 klant is en nog minder dan nieuwe klanten. Hier heb ik telefonisch contact over gehad op zaterdag 23 augustus 2025, dit zou nagevraagd worden en voor een passende oplossing gezocht worden. De zelfde.dag mocht ik een terug koppeling verwachten, Inmiddels is het 4 september 2025 en heb ik nog niets vernomen!! Graag zou ik als nog een terug koppeling krijgen met een passende oplossing!
Bedankt voor je bericht. We begrijpen goed dat het verwarrend en teleurstellend kan zijn als je net hebt verlengd en ziet dat nieuwe klanten of anderen in je omgeving een ruimer aanbod krijgen voor hetzelfde bedrag.
Onze aanbiedingen kunnen per moment verschillen en zijn afhankelijk van lopende acties, toestelkeuze, abonnementsvorm en soms ook van persoonlijke verlengingsvoorwaarden. We proberen onze trouwe klanten altijd een passend aanbod te doen, maar het kan voorkomen dat een tijdelijke actie voor nieuwe klanten gunstiger uitvalt.
Je feedback is waardevol en we nemen die zeker mee. Als je wilt dat we je verlengingsaanbod nog eens samen bekijken, neem dan gerust contact op met onze klantenservice en we denken graag met je mee.
Als trouwe klant, sinds.2010, krijg ik minder voordeel dan mijn echtgenoot die sinds 2024 klant is en nog minder dan nieuwe klanten. Hier heb ik telefonisch contact over gehad op zaterdag 23 augustus 2025, dit zou nagevraagd worden en voor een passende oplossing gezocht worden. De zelfde.dag mocht ik een terug koppeling verwachten, Inmiddels is het 4 september 2025 en heb ik nog niets vernomen!! Graag zou ik als nog een terug koppeling krijgen met een passende oplossing!
Mvg Jacqueline
Ik zit ook al tig jaren bij Simpel…maar ik stap over nadat mijn abonnement in juli 2026 is verlopen.
Nieuwe klanten zijn 100x beter uit dan vaste klanten en het verschil is veel te groot voor wat wij betalen en krijgen en wat de nieuwe klant betaald en er voor terug krijgt.
Sorry Simpel, nog 10 maanden en dan is een trouwe klant bij jullie weg omdat ik het beleid dat nu gevoerd word niet klantvriendelijk vind.
Dank je wel voor je open en eerlijke feedback. We vinden het jammer om te horen dat je na jarenlang klant te zijn, overweegt om na afloop van je contract over te stappen. Dat signaal nemen we serieus.
We begrijpen dat het verschil tussen aanbiedingen voor nieuwe klanten en bestaande klanten als oneerlijk kan voelen. We proberen hierin een balans te vinden, maar we zien dat dit in jouw geval niet goed is uitgepakt. Onze oprechte excuses als je je hierdoor niet gewaardeerd voelt.
Jouw terugkoppeling helpt ons om onze service en ons beleid kritisch te blijven bekijken en te verbeteren. We hopen dat je ons in de komende maanden nog een kans geeft om te laten zien dat we ook onze trouwe klanten waarderen.
Dank je wel voor je open en eerlijke feedback. We vinden het jammer om te horen dat je na jarenlang klant te zijn, overweegt om na afloop van je contract over te stappen. Dat signaal nemen we serieus.
We begrijpen dat het verschil tussen aanbiedingen voor nieuwe klanten en bestaande klanten als oneerlijk kan voelen. We proberen hierin een balans te vinden, maar we zien dat dit in jouw geval niet goed is uitgepakt. Onze oprechte excuses als je je hierdoor niet gewaardeerd voelt.
Jouw terugkoppeling helpt ons om onze service en ons beleid kritisch te blijven bekijken en te verbeteren. We hopen dat je ons in de komende maanden nog een kans geeft om te laten zien dat we ook onze trouwe klanten waarderen.
Met vriendelijke groet,
Raveena
Team Simpel
Mooie standaard antwoord waar je als klant niets aan hebt………..jullie hadden beter een goede aanbieding kunnen aanbieden in plaats van een vaste klant bij voorbaat al uit te zwaaien.
Het komt mij een beetje over als: jammer dan, maar we liggen er geen seconde wakker van…..er komt wel weer een nieuwe klant voor terug.
Het gaat bedrijven te goed en het boeit ze niet dat klanten overstappen….dat was vroeger wel anders...ja ik ben een oude man van 60 die met weemoed terug kijkt naar 40 jaar geleden toen je nog met open armen werd ontvangen en ze wakker lagen als klanten wegliepen.
Dank je wel voor je eerlijke reactie. Ik begrijp heel goed dat je je niet gehoord voelt, en dat spijt me oprecht. Je bent al jarenlang klant, en het laatste wat we willen is dat je het gevoel hebt dat dat niet telt.
Je opmerkingen over hoe het vroeger ging, raken een belangrijk punt. De persoonlijke benadering en waardering voor trouwe klanten zijn dingen die we niet uit het oog mogen verliezen en jouw verhaal herinnert ons daaraan. Dat is waardevolle feedback, en ik neem die graag mee.
Het is jammer dat we je op dit moment geen passend aanbod hebben kunnen doen.
We hebben regelmatig aanbiedingen die interessant kunnen zijn voor zowel nieuwe als bestaande klanten. Deze acties worden van tijd tot tijd op onze website geplaatst. We raden je aan om onze website goed in de gaten te houden, zodat je geen voordeel misloopt.
Mocht je vragen hebben of hulp nodig hebben bij het vinden van een passende aanbieding, dan kun je natuurlijk ook persoonlijk contact met ons opnemen en we denken graag met je mee.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.