Skip to main content
Antwoord

Extra voordeel voor trouwe klanten????

  • July 20, 2022
  • 8 reacties
  • 338 Bekeken

Jullie schermen er mee dat jullie extra voordeel voor trouwe klanten hebben. Dan wil ik graag het volgende uitgelegd hebben:

Hoe kan het dat ik mijn account net verlengd heb (€10, voor 8GB, 500 sms-jes en onbeperkt bellen), terwijl nieuwe klanten (een vriend van mij heb ik gisteren geactveerd) 12GB, 500 sms en onbeperkt bellen krijgen voor hetzelfde bedrag?

Ook mijn vrouw EK Volmer) heeft een €10,- contract bij jullie, waarin 12GB data zit, 500 sms en onbeperkt bellen. Waar zit dan volgens jullie mijn voordeel als trouwe klant die net sinds gisteren verlengd heeft?

Beste antwoord door Raveena

Goedemiddag, 

Bedankt voor je bericht. We begrijpen goed dat het verwarrend en teleurstellend kan zijn als je net hebt verlengd en ziet dat nieuwe klanten of anderen in je omgeving een ruimer aanbod krijgen voor hetzelfde bedrag.

Onze aanbiedingen kunnen per moment verschillen en zijn afhankelijk van lopende acties, toestelkeuze, abonnementsvorm en soms ook van persoonlijke verlengingsvoorwaarden. We proberen onze trouwe klanten altijd een passend aanbod te doen, maar het kan voorkomen dat een tijdelijke actie voor nieuwe klanten gunstiger uitvalt.

Je feedback is waardevol en we nemen die zeker mee. Als je wilt dat we je verlengingsaanbod nog eens samen bekijken, neem dan gerust contact op met onze klantenservice en we denken graag met je mee.

Met vriendelijke groet,

Raveena 

Team Simpel

8 reacties

Merle Borsboom

Ik heb precies t zelfde. Dit is al mijn 2e abbonoment van 2 jaar maar vaste klanten krijgen geen extra kortingen denk ik


Charlie
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • July 22, 2022

Hi @daikie01 en @Merle Borsboom,

 

Begrijpelijk dat jullie gebruik willen maken van deze actie! 

 

Een soortgelijke vraag wordt in dit topic beantwoord. Ik raad je aan daar een kijkje te nemen tussen de antwoorden! 

 

Groet, Charlie

Simpel


JacquelineN
  • Lezer
  • September 4, 2025

Als trouwe klant, sinds.2010, krijg ik minder voordeel dan mijn echtgenoot die sinds 2024 klant is en nog minder dan nieuwe klanten. Hier heb ik telefonisch contact over gehad op zaterdag 23 augustus 2025, dit zou nagevraagd worden en voor een passende oplossing gezocht worden. De zelfde.dag mocht ik een terug koppeling verwachten, Inmiddels is het 4 september 2025 en heb ik nog niets vernomen!! Graag zou ik als nog een terug koppeling krijgen met een passende oplossing!

Mvg Jacqueline 


Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 5, 2025

Goedemiddag, 

Bedankt voor je bericht. We begrijpen goed dat het verwarrend en teleurstellend kan zijn als je net hebt verlengd en ziet dat nieuwe klanten of anderen in je omgeving een ruimer aanbod krijgen voor hetzelfde bedrag.

Onze aanbiedingen kunnen per moment verschillen en zijn afhankelijk van lopende acties, toestelkeuze, abonnementsvorm en soms ook van persoonlijke verlengingsvoorwaarden. We proberen onze trouwe klanten altijd een passend aanbod te doen, maar het kan voorkomen dat een tijdelijke actie voor nieuwe klanten gunstiger uitvalt.

Je feedback is waardevol en we nemen die zeker mee. Als je wilt dat we je verlengingsaanbod nog eens samen bekijken, neem dan gerust contact op met onze klantenservice en we denken graag met je mee.

Met vriendelijke groet,

Raveena 

Team Simpel


Leo1965
  • Lezer
  • September 9, 2025

Als trouwe klant, sinds.2010, krijg ik minder voordeel dan mijn echtgenoot die sinds 2024 klant is en nog minder dan nieuwe klanten. Hier heb ik telefonisch contact over gehad op zaterdag 23 augustus 2025, dit zou nagevraagd worden en voor een passende oplossing gezocht worden. De zelfde.dag mocht ik een terug koppeling verwachten, Inmiddels is het 4 september 2025 en heb ik nog niets vernomen!! Graag zou ik als nog een terug koppeling krijgen met een passende oplossing!

Mvg Jacqueline 

Ik zit ook al tig jaren bij Simpel…maar ik stap over nadat mijn abonnement in juli 2026 is verlopen.

Nieuwe klanten zijn 100x beter uit dan vaste klanten en het verschil is veel te groot voor wat wij betalen en krijgen en wat de nieuwe klant betaald en er voor terug krijgt.

 

Sorry Simpel, nog 10 maanden en dan is een trouwe klant bij jullie weg omdat ik het beleid dat nu gevoerd word niet klantvriendelijk vind.


Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • September 9, 2025

Beste ​@Leo1965 , 

 

Dank je wel voor je open en eerlijke feedback. We vinden het jammer om te horen dat je na jarenlang klant te zijn, overweegt om na afloop van je contract over te stappen. Dat signaal nemen we serieus.

We begrijpen dat het verschil tussen aanbiedingen voor nieuwe klanten en bestaande klanten als oneerlijk kan voelen. We proberen hierin een balans te vinden, maar we zien dat dit in jouw geval niet goed is uitgepakt. Onze oprechte excuses als je je hierdoor niet gewaardeerd voelt.

Jouw terugkoppeling helpt ons om onze service en ons beleid kritisch te blijven bekijken en te verbeteren. We hopen dat je ons in de komende maanden nog een kans geeft om te laten zien dat we ook onze trouwe klanten waarderen.

Met vriendelijke groet,

Raveena 

Team Simpel 

 


Leo1965
  • Lezer
  • September 9, 2025

Beste ​@Leo1965 , 

 

Dank je wel voor je open en eerlijke feedback. We vinden het jammer om te horen dat je na jarenlang klant te zijn, overweegt om na afloop van je contract over te stappen. Dat signaal nemen we serieus.

We begrijpen dat het verschil tussen aanbiedingen voor nieuwe klanten en bestaande klanten als oneerlijk kan voelen. We proberen hierin een balans te vinden, maar we zien dat dit in jouw geval niet goed is uitgepakt. Onze oprechte excuses als je je hierdoor niet gewaardeerd voelt.

Jouw terugkoppeling helpt ons om onze service en ons beleid kritisch te blijven bekijken en te verbeteren. We hopen dat je ons in de komende maanden nog een kans geeft om te laten zien dat we ook onze trouwe klanten waarderen.

Met vriendelijke groet,

Raveena 

Team Simpel 

 

Mooie standaard antwoord waar je als klant niets aan hebt………..jullie hadden beter een goede aanbieding kunnen aanbieden in plaats van een vaste klant bij voorbaat al uit te zwaaien.

Het komt mij een beetje over als: jammer dan, maar we liggen er geen seconde wakker van…..er komt wel weer een nieuwe klant voor terug. 

Het gaat bedrijven te goed en het boeit ze niet dat klanten overstappen….dat was vroeger wel anders...ja ik ben een oude man van 60 die met weemoed terug kijkt naar 40 jaar geleden toen je nog met open armen werd ontvangen en ze wakker lagen als klanten wegliepen.


Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • September 10, 2025

Beste ​@Leo1965

Dank je wel voor je eerlijke reactie. Ik begrijp heel goed dat je je niet gehoord voelt, en dat spijt me oprecht. Je bent al jarenlang klant, en het laatste wat we willen is dat je het gevoel hebt dat dat niet telt.

Je opmerkingen over hoe het vroeger ging, raken een belangrijk punt. De persoonlijke benadering en waardering voor trouwe klanten zijn dingen die we niet uit het oog mogen verliezen en jouw verhaal herinnert ons daaraan. Dat is waardevolle feedback, en ik neem die graag mee.

Het is jammer dat we je op dit moment geen passend aanbod hebben kunnen doen. 

We hebben regelmatig aanbiedingen die interessant kunnen zijn voor zowel nieuwe als bestaande klanten. Deze acties worden van tijd tot tijd op onze website geplaatst. We raden je aan om onze website goed in de gaten te houden, zodat je geen voordeel misloopt.

Mocht je vragen hebben of hulp nodig hebben bij het vinden van een passende aanbieding, dan kun je natuurlijk ook persoonlijk contact met ons opnemen en we denken graag met je mee.

Ik wens je een fijne dag verder!

Groet, 

Raveena 

Team Simpel