Skip to main content
Antwoord

facturen niet zichtbaar in Mijn Simpel

  • December 17, 2019
  • 3 reacties
  • 361 Bekeken

Goedendag, ik beheer de MijnSimpel app voor mijn beide kinderen, maar op beide accounts zijn de facturen niet meer zichtbaar (zie screenprint). Er is een bedrag afgeschreven wat ik even wil checken, maar dat gaat dus niet. Is er een probleem met de facturen-pagina?

 

 

Beste antwoord door Tess

Hi!


Welkom op onze community, 

Het is natuurlijk wel de bedoeling dat je facturen online kunt inzien.
Wanneer dit niet kan wil ik je vragen om telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij dit voor je kunnen doorzetten en zo snel mogelijk kunnen oplossen.
Ook kunnen mijn collega's van de klantenservice de facturen handmatig naar je toe mailen zodat je deze alvast kunt inzien.

Groetjes Tess 

3 reacties

Tess
Forum|alt.badge.img+8
  • Ervaren helper
  • Antwoord
  • December 18, 2019

Hi!


Welkom op onze community, 

Het is natuurlijk wel de bedoeling dat je facturen online kunt inzien.
Wanneer dit niet kan wil ik je vragen om telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij dit voor je kunnen doorzetten en zo snel mogelijk kunnen oplossen.
Ook kunnen mijn collega's van de klantenservice de facturen handmatig naar je toe mailen zodat je deze alvast kunt inzien.

Groetjes Tess 


  • Auteur
  • Lezer
  • December 22, 2019

Dank je; inmiddels is het weer zichtbaar.

grt, Coen


Joachiem
Forum|alt.badge.img+8
  • Ervaren helper
  • December 23, 2019

Fijn, een zalige kerst gewenst Coen! 

Groetjes Joachiem