Goedendag, ik beheer de MijnSimpel app voor mijn beide kinderen, maar op beide accounts zijn de facturen niet meer zichtbaar (zie screenprint). Er is een bedrag afgeschreven wat ik even wil checken, maar dat gaat dus niet. Is er een probleem met de facturen-pagina?
Beste antwoord door Tess
Hi!
Welkom op onze community,
Het is natuurlijk wel de bedoeling dat je facturen online kunt inzien. Wanneer dit niet kan wil ik je vragen om telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij dit voor je kunnen doorzetten en zo snel mogelijk kunnen oplossen. Ook kunnen mijn collega's van de klantenservice de facturen handmatig naar je toe mailen zodat je deze alvast kunt inzien.
Het is natuurlijk wel de bedoeling dat je facturen online kunt inzien. Wanneer dit niet kan wil ik je vragen om telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij dit voor je kunnen doorzetten en zo snel mogelijk kunnen oplossen. Ook kunnen mijn collega's van de klantenservice de facturen handmatig naar je toe mailen zodat je deze alvast kunt inzien.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.