Beantwoord

Factuur

  • 21 February 2022
  • 4 reacties
  • 150 Bekeken

Goedemorgen,

Vraag 1: Krijg een foutmelding als ik naar de facturen wil voor uit te printen. Wat kan ik doen?

Vraag 2: We hebben 4 abonnementen van € 10,00 per maand met 6000 MB. Zie als ik een nieuw abonnement afsluit dat ik € 10,00 betaal voor 10.000 MB per maand. Waarom word deze dan niet geüpgrade?

 

icon

Beste antwoord door Charlie 22 February 2022, 13:22

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 3
Badge +8

Hi @Hilde,

 

Wat vreemd dat dit niet lukt!

Soms krijg je via de app een foutmelding te zien. Daarom wil ik je vragen de facturen te downloaden via een laptop/computer, het zou dan wel moeten lukken! 

 

Onze deals veranderen continue. Dit kan er voor zorgen dat je nog gebruikmaakt van een ouder bundel. Indien de abonnementen verlengbaar zijn, vanaf 6 maanden voor het einde van het contract, dan kun je de bundel wijzigen naar de nieuwe actie. Je kunt dit in orde maken via de Mijn Simpel pagina > Abonnement > Nu verlengen. Dit gebeurd niet automatisch, gezien niet elk abonnement verlengbaar is. 

 

Groetjes, Charlie

Simpel

Hallo Charlie,

 

Inmiddels is het opgelost. Bedankt voor uw reactie

 

Mvg Hilde Stevens

Het downloaden van de factuur is helaas opnieuw niet mogelijk. 😕

Reputatie 3
Badge +8

Hi @RonaldV,

 

Dat klopt. Op dit moment is er een interne storing, waardoor de facturen niet bekeken kunnen worden. 

 

Wij zijn druk bezig om dit op te lossen. Ik wil je daarom vragen dit later nog eens te proberen! Excuses voor het ongemak.

 

Groet, Charlie

Simpel

Reageer