Hi @Hilde,
Wat vreemd dat dit niet lukt!
Soms krijg je via de app een foutmelding te zien. Daarom wil ik je vragen de facturen te downloaden via een laptop/computer, het zou dan wel moeten lukken!
Onze deals veranderen continue. Dit kan er voor zorgen dat je nog gebruikmaakt van een ouder bundel. Indien de abonnementen verlengbaar zijn, vanaf 6 maanden voor het einde van het contract, dan kun je de bundel wijzigen naar de nieuwe actie. Je kunt dit in orde maken via de Mijn Simpel pagina > Abonnement > Nu verlengen. Dit gebeurd niet automatisch, gezien niet elk abonnement verlengbaar is.
Groetjes, Charlie
Simpel
Hallo Charlie,
Inmiddels is het opgelost. Bedankt voor uw reactie
Mvg Hilde Stevens
Het downloaden van de factuur is helaas opnieuw niet mogelijk.
Hi @RonaldV,
Dat klopt. Op dit moment is er een interne storing, waardoor de facturen niet bekeken kunnen worden.
Wij zijn druk bezig om dit op te lossen. Ik wil je daarom vragen dit later nog eens te proberen! Excuses voor het ongemak.
Groet, Charlie
Simpel