Factuur

  • 27 June 2022
  • 1 reactie
  • 77 Bekeken


[adresgegevens]

Geachte heer/mevrouw,


op 12-06-2022 Ben ik 10 minuten in Duitsland geweest, doordat werd 50€ van mijn bank afgeschreven, tenzij ik helmaal niet was verbonden met eigen internet.mijn abonnement was bijna op daarom had verbinding gemaakt van m vader die op het zelfde auto zat.

 

Graag hoor ik het zo snel mogelijk wat er mis is gegaan.

 

 

met vriendelijke groet,

Seba Saed Eddin 

 

 


1 reactie

Reputatie 3
Badge +8

Hi @Seba Shadi SaedEddin,

 

Vervelend om te lezen dat er buitenbundelkosten zijn gemaakt!

 

Vermoedelijk is er iets fout gegaan bij het verbindingen met het netwerk van je vader, gezien de mobiele data van Simpel is verbruikt. Dit is enkel het geval wanneer jouw simkaart een verbinding maakt met ons netwerk. Overigens versturen wij bij het (bijna) opraken van de internetbundel altijd een sms van 80% en 100% verbruik. Daarna maak je kosten: 15 cent per MB. 

Ik raad je aan het Plafond in te stellen. Dit is een extra dienst van €0,50 cent per maand. Het verschil tussen je abonnementskosten en het ingestelde bedrag van het Plafond is het maximum aantal kosten dat je kunt maken buiten de bundel. Dit stel je in via de Mijn Simpel pagina!  

 

Groet, Charlie

Simpel

p.s. Jouw persoonsgegevens heb ik uit het topic verwijderd, gezien dit een openbaar topic is dat iedereen kan bekijken. 

Reageer