Skip to main content
Beantwoord

factuur

  • 12 maart 2025
  • 1 reactie
  • 15 Bekeken

Wally Oome

Ik heb een abbonement van €10.- afgesloten maar krijg sinds 1januari een factuur van €10.32 hoe kan dat?

Beste antwoord door Chantal L.S.

Goedemorgen ​@Wally Oome!

Kan het kloppen dat je abonnementskosten sinds januari 2025 zijn verhoogd? De reden hiervoor is, is dat er een inflatiecorrectie is toegepast. De inflatiecorrectie staat in de Algemene Voorwaarden en het is onderdeel van je contract.

Tijdens het afsluiten van het contract, ben je hiermee akkoord gegaan. Wij hebben je hierover geïnformeerd via de factuurnotificatie van december 2024 en je ziet het terug op de factuur zelf van januari 2025.

Voor meer informatie, kan ik je verwijzen naar onze speciale webpagina over de inflatiecorrectie: https://www.simpel.nl/klantenservice/inflatiecorrectie

 

Fijn weekend alvast gewenst!

 

Groet, Chantal
Simpel


 

Bekijk origineel

1 reactie

Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 92 reacties
  • Antwoord
  • 14 maart 2025

Goedemorgen ​@Wally Oome!

Kan het kloppen dat je abonnementskosten sinds januari 2025 zijn verhoogd? De reden hiervoor is, is dat er een inflatiecorrectie is toegepast. De inflatiecorrectie staat in de Algemene Voorwaarden en het is onderdeel van je contract.

Tijdens het afsluiten van het contract, ben je hiermee akkoord gegaan. Wij hebben je hierover geïnformeerd via de factuurnotificatie van december 2024 en je ziet het terug op de factuur zelf van januari 2025.

Voor meer informatie, kan ik je verwijzen naar onze speciale webpagina over de inflatiecorrectie: https://www.simpel.nl/klantenservice/inflatiecorrectie

 

Fijn weekend alvast gewenst!

 

Groet, Chantal
Simpel


 


Reageer