Ik heb een abbonement van €10.- afgesloten maar krijg sinds 1januari een factuur van €10.32 hoe kan dat?
factuur
Beste antwoord door Chantal L.S.
Goedemorgen
Kan het kloppen dat je abonnementskosten sinds januari 2025 zijn verhoogd? De reden hiervoor is, is dat er een inflatiecorrectie is toegepast. De inflatiecorrectie staat in de Algemene Voorwaarden en het is onderdeel van je contract.
Tijdens het afsluiten van het contract, ben je hiermee akkoord gegaan. Wij hebben je hierover geïnformeerd via de factuurnotificatie van december 2024 en je ziet het terug op de factuur zelf van januari 2025.
Voor meer informatie, kan ik je verwijzen naar onze speciale webpagina over de inflatiecorrectie: https://www.simpel.nl/klantenservice/inflatiecorrectie
Fijn weekend alvast gewenst!
Groet, Chantal
Simpel
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.