Skip to main content

Hoi ik heb zo juist mijn factuur betaald met een andere rekening nummer, ik heb wel netjes mijn klanten nummer en mijn 06 nummer vermeld. Maar ik ben mijn factuur nummer vergeten te melden is dit een probleem? Ik moest de factuur binnen 4 dagen betalen dus nu hoop ik maar dat het goed gaat 

 

gr laura

Hi Laura,

Welkom op onze Community!

Wanneer je een bedrag niet met iDEAL betaald maar handmatig overboekt, wordt het bedrag dat bij ons op de rekening is binnengekomen, gelinkt aan een bestaand abonnement op basis van de volgende gegevens:

  • Factuurnummer
  • Klantnummer
  • IBAN en/of evt 06-nummer

Wanneer je het klantnummer hebt vermeld in de omschrijving, kan je er vanuit gaan dat de betaling juist zal worden verwerkt. Wil je dit zeker weten, check dan je Mijn Simpel account, óf neem even contact op met onze klantenservice. :grin:

Groetjes,

Houssam

 

 


Reageer