Skip to main content
Beantwoord

factuur betaald, maar niet gelijk netwerk

  • 17 juli 2019
  • 1 reactie
  • 243 Bekeken

Bryan123321
Ik heb me achterstand factuur betaald maar heb niet gelijk internet hoe ken dat?

Beste antwoord door Tess

Hi Bryan :)

Welkom op onze community!

Wanneer je een openstaande factuur of blokkade op je abonnement hebt staan kun je het snelste en gemakkelijkst je factuur via je persoonlijke pagina betalen.
Door middel van een iDEAL betaling word direct (binnen 15min) je blokkade van je abonnement verwijderd.
Mocht dit niet gebeuren na een betaling raad ik je aan om contact op te nemen met onze klantenservice.

Let op dat je wel via deze weg betaald, mocht je handmatig de betaling gedaan hebben dan heeft dit een langere verwerkingstijd nodig +/- 10 werkdagen.

Groetjes, Tess
Bekijk origineel

1 reactie

Tess
Forum|alt.badge.img+8
  • Ervaren helper
  • 121 reacties
  • Antwoord
  • 19 juli 2019
Hi Bryan :)

Welkom op onze community!

Wanneer je een openstaande factuur of blokkade op je abonnement hebt staan kun je het snelste en gemakkelijkst je factuur via je persoonlijke pagina betalen.
Door middel van een iDEAL betaling word direct (binnen 15min) je blokkade van je abonnement verwijderd.
Mocht dit niet gebeuren na een betaling raad ik je aan om contact op te nemen met onze klantenservice.

Let op dat je wel via deze weg betaald, mocht je handmatig de betaling gedaan hebben dan heeft dit een langere verwerkingstijd nodig +/- 10 werkdagen.

Groetjes, Tess

Reageer