Beantwoord

factuur betaald, maar niet gelijk netwerk

  • 17 juli 2019
  • 1 reactie
  • 36 Bekeken

Ik heb me achterstand factuur betaald maar heb niet gelijk internet hoe ken dat?
icon

Beste antwoord door Tess 19 juli 2019, 10:41

Hi Bryan :)

Welkom op onze community!

Wanneer je een openstaande factuur of blokkade op je abonnement hebt staan kun je het snelste en gemakkelijkst je factuur via je persoonlijke pagina betalen.
Door middel van een iDEAL betaling word direct (binnen 15min) je blokkade van je abonnement verwijderd.
Mocht dit niet gebeuren na een betaling raad ik je aan om contact op te nemen met onze klantenservice.

Let op dat je wel via deze weg betaald, mocht je handmatig de betaling gedaan hebben dan heeft dit een langere verwerkingstijd nodig +/- 10 werkdagen.

Groetjes, Tess
Bekijk origineel

1 reactie

Badge +8
Hi Bryan :)

Welkom op onze community!

Wanneer je een openstaande factuur of blokkade op je abonnement hebt staan kun je het snelste en gemakkelijkst je factuur via je persoonlijke pagina betalen.
Door middel van een iDEAL betaling word direct (binnen 15min) je blokkade van je abonnement verwijderd.
Mocht dit niet gebeuren na een betaling raad ik je aan om contact op te nemen met onze klantenservice.

Let op dat je wel via deze weg betaald, mocht je handmatig de betaling gedaan hebben dan heeft dit een langere verwerkingstijd nodig +/- 10 werkdagen.

Groetjes, Tess

Reageer