Ik heb geen rekening meer bij een Nederlandse bank omdat ik nu in Engeland woon. Nu probeer ik mijn factuur te betalen via mijn nieuwe bank (Lloyds) maar dit kan ik alleen doen als ik informatie heb van jullie BIC/SWIFT nummer die ik nergens kan vinden. Zonder dit nummer weet ik niet hoe ik mijn factuur kan betalen.
Goedemorgen
Als er sprake is van een buitenlands rekeningnummer, dan kunnen wij dit aanpassen in het systeem zodat het via automatische incasso wordt afgeschreven. Dit geldt alleen voor het type IBAN (NLxxBANK0123456789).
Je kan een kopie van je legitimatiebewijs en een kopie van de bankpas/bankafschrift doorgeven (waarop de IBAN vermeld staat) via ons contactformulier (onderwerp Document versturen).
Let op, in onze fair use policy staat:
“De abonnementen zijn bedoeld voor consumenten/gebruikers met een woon- of verblijfplaats in Nederland, of een stabiele link met Nederland, wat zich uit in een frequente en substantiële aanwezigheid.”
Mocht hiervan geen sprake zijn, dan kan je het abonnement met een maand opzegtermijn laten beëindigen. Heb je nog een lopend contract? Dan kan je via het contactformulier een bewijs van emigratie (uittreksel van de emeente dat je bent uitgeschreven op het adres) doorsturen. Dan kunnen we het abonnement ook met een maand opzegtermijn beëindigen.
Fijne dag verder gewenst!
Groet, Chantal
Simpel
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.