Skip to main content
Antwoord

factuur F24xxxxxx59

• February 6, 2025
  • 1 reactie
  • 39 Bekeken

Hans Crusio

Gisteen ontving ik een smsje betrffende onterecht berekende roamingkosten. In de specificatie zag ik dat er 4x kosten in rekening zijn gebracht, terwijl het in de sms slechts over 1x gaat.

tevens kloppen de gegevens niet met mijn gegevens op de telefoon.

op de factuur (Nr. F24xxxxxx59) specificatie:

13-11 Canada €0,76

19-11  Canada €0,76

22-11 Verenigde Staten €0,76

25-11 Canada €0,76

op mijn telefoon:

4 nov +31(x)    17:59

12 nov +31(x)   20;35

21 nov +31(x)   16:29

25 nov +31(x)   15:20

Bovendien ben ik alleen op 11, 12 en 13 november 2024 (tot omstreeks 13:00u) in Canada geweest. Dus 19-11 en 25-11 kloppen niet. Tevens heb ik alle meldingen geweigerd en de telefoon niet beantwoord in het buitenland.

Hopelijk gaat u 4x €0,76 = €3,04 op mijn volgende rekening compenseren.

Met vriendelijke grioet,

Hans Crusio

Beste antwoord door Chantal L.S.

Hi! ​@Hans Crusio,

Hopelijk heb je een leuke tijd gehad in het buitenland en ik begrijp dat je het oneens bent over de roamingkosten. Vanwege privacyredenen, heb ik alle gevoelige informatie uit je bericht gehaald.

Ik wil je vriendelijk vragen om contact met ons op te nemen (telefonisch of bij voorkeur Whatsapp of Facebook), zodat we met je mee kunnen kijken in het systeem. Dan kunnen we het eventueel voor je corrigeren, want dit is niet mogelijk via de Community.

Fijne middag verder gewenst!

Groet, Chantal
Simpel

1 reactie

Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 10, 2025

Hi! ​@Hans Crusio,

Hopelijk heb je een leuke tijd gehad in het buitenland en ik begrijp dat je het oneens bent over de roamingkosten. Vanwege privacyredenen, heb ik alle gevoelige informatie uit je bericht gehaald.

Ik wil je vriendelijk vragen om contact met ons op te nemen (telefonisch of bij voorkeur Whatsapp of Facebook), zodat we met je mee kunnen kijken in het systeem. Dan kunnen we het eventueel voor je corrigeren, want dit is niet mogelijk via de Community.

Fijne middag verder gewenst!

Groet, Chantal
Simpel