Beantwoord

factuur hoger dan plafondbedrag

  • 20 februari 2019
  • 1 reactie
  • 421 Bekeken

Badge
Hoe kan het dan dat ik (zonder extra mb's te hebben aangeschaft) toch een hoger factuurbedrag heb ontvangen dan het ingestelde plafondbedrag?
icon

Beste antwoord door Robert 21 februari 2019, 17:05

Hi,

Een plafond zou ervoor moeten zorgen dat je geen kosten kan maken hoger dan het ingestelde plafondbedrag.
Het is wel mogelijk om zogeheten 3 nummers in te stellen die altijd bereikbaar blijven. Ook als je het plafond al hebt bereikt.
Bij onbeperkt bellen vallen reguliere nummers natuurlijk altijd binnen je bundel dus dan maken die 3 ingestelde nummers niet meer zo veel uit. (tenzij je betaalde 0900 nummers belt)

Ik kan vanaf hier je factuur niet inzien. Om hier dieper op in te gaan kan je het beste even contact met ons opnemen.

Groeten, Robert
Bekijk origineel

1 reactie

Badge +8
Hi,

Een plafond zou ervoor moeten zorgen dat je geen kosten kan maken hoger dan het ingestelde plafondbedrag.
Het is wel mogelijk om zogeheten 3 nummers in te stellen die altijd bereikbaar blijven. Ook als je het plafond al hebt bereikt.
Bij onbeperkt bellen vallen reguliere nummers natuurlijk altijd binnen je bundel dus dan maken die 3 ingestelde nummers niet meer zo veel uit. (tenzij je betaalde 0900 nummers belt)

Ik kan vanaf hier je factuur niet inzien. Om hier dieper op in te gaan kan je het beste even contact met ons opnemen.

Groeten, Robert

Reageer