Beantwoord

Factuur in mail

  • 13 April 2020
  • 6 reacties
  • 350 Bekeken

Goedemiddag, bij het doen van mijn boekhouding erger ik me aan het groeiende aantal leveranciers waarbij ik handmatig de factuur moet ophalen. Dit is een tijdrovende klus. Kunt u alstublieft de facturen van Simpel bijvoegen in een mailbericht? Voor u is dit een geautomatiseerd proces. Vriendelijk dank, Manuel Taxi10000

icon

Beste antwoord door Phil 14 April 2020, 12:30

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 4
Badge +8

Hi Manuel @Taxi10000!

Goed dat je dit aankaart!

Mede vanwege een stukje privacy hebben we ervoor gekozen om de daadwerkelijke factuur niet aan de e-mail toe te voegen maar je in de e-mail door te verwijzen met een link naar Mijn Simpel. Uiteraard waarderen we je feedback en zullen we dit meenemen ter verbetering.

Groetjes,

Phil

Privacy en email versturen? Dat snap ik niet echt. 

Kom er nu pas achter dat de facturen niet per email verstuurd worden, dit is niet echt zakelijk. Als ik dit van te voren had geweten was ik niet naar Simpel gegaan. En als dit niet verandert ga ik weer weg bij Simpel.

Er zijn nu heel veel niet noodzakelijke handelingen nodig om die factuur uiteindelijk in de administratie te krijgen!

Groet,

 

André

Privacy en email versturen? Dat snap ik niet echt. 

Kom er nu pas achter dat de facturen niet per email verstuurd worden, dit is niet echt zakelijk. Als ik dit van te voren had geweten was ik niet naar Simpel gegaan. En als dit niet verandert ga ik weer weg bij Simpel.

Er zijn nu heel veel niet noodzakelijke handelingen nodig om die factuur uiteindelijk in de administratie te krijgen!

Groet,

 

André

Dag André, misschien werkt dit:

neem een gratis account op Storecove en laat van Simpel de facturen automatisch naar je boekhoudpakket sturen. De ubl wordt daar dan meteen goed verwerkt. Succes Taxi10000

Nog nooit van gehoord, maar ik ga het uitzoeken bedankt voor de tip!

Goedemiddag, bij het doen van mijn boekhouding erger ik me aan het groeiende aantal leveranciers waarbij ik handmatig de factuur moet ophalen. Dit is een tijdrovende klus. Kunt u alstublieft de facturen van Simpel bijvoegen in een mailbericht? Voor u is dit een geautomatiseerd proces. Vriendelijk dank, Manuel Taxi10000

Dit zou ik ook erg op prijs stellen! Misschien kunt u dit als optie aangeven. Dat je het zelf aan en uit kan zetten.

Mvg Suusje44

Reputatie 2
Badge +7

Hoi Suusje,

Ook welkom op onze Community!

De wens is duidelijk en heb ik intern aangekaart. Voor nu zijn de facturen en specificaties te downloaden van je Mijn Simpel pagina.

Groetjes,

Houssam

Reageer