Beantwoord

Factuur kosten buiten de bundel

  • 8 January 2019
  • 3 reacties
  • 1491 Bekeken

Beste klantenservice,

Zojuist heb ik een factuur ontvangen waarbij 28,40 in rekening wordt gebracht voor verbruik MB's buiten de bundel. Mijn zoon heeft geen waarschuwing gezien dat zijn bundel (bijna) verbruikt is. Misschien heeft hij hem over het hoofd gezien. Maar ik lees in de community dat er bij de 1ste keer verbruik buiten de bundel vaak een vast bedrag, bijvoorbeeld 4,50 Euro voor 500mb in rekening wordt gebracht ipv de 0,15ct per mb. Ik zou het zeer op prijs stellen als jullie dit in dit geval ook zouden willen doen. Ik heb getracht een nummer van de klantenservice te vinden, maar deze vind ik niet op de site. Hopelijk kunnen jullie mij van dienst zijn. Alvast bedankt!

Erwin Faber
icon

Beste antwoord door Astrid 8 January 2019, 10:26

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2
Badge +8
Hi Erwin,

Wanneer je ongeveer 80% van je bundel hebt verbruikt sturen we je een sms bericht. We sturen nog een bericht als je bundel helemaal op is. Het is inderdaad mogelijk om je buitenbundelkosten eenmalig met een mb aanvuller te verrekenen. Of en hoe je hiervoor in aanmerking kan komen, kan onze klantenservice voor je uitzoeken. De contactgegevens van onze klantenservice vind je hier.

Groet, Astrid
Badge
Heb precies het zelfde meegemaakt toen ik overging van Vodafone naar simpel, gelijk de eerste rekening zonder sms waarschuwingen en met een data blokker actief een rekening gehad van rond de 28 euro over me bundel vóór wat miezerige extra mb's, nooit is deze service me aangeboden of uit coulance aangeboden, dus verwacht maar niet teveel en stel áltijd een plafond in bij Simpel want het is niet te vertrouwen.
Badge
Wat ben ik blij met deze community en de geweldige service die ze mij hebben gegeven.

Ze hebben het voor mij geweldig opgelost, voor de rest was ik al tevreden met simpel, want geen enkel andere provider bied hetzelfde prijs\kwaliteit verhouding in Nederland.

De terechte nummer 1 Sim-Only provider van Nederland!

Reageer