Skip to main content
Antwoord

Factuur na overlijden

  • February 12, 2019
  • 4 reacties
  • 1037 Bekeken

Carla beumer
Mijn simpel opgezegd ivm overlijden van mijn moeder, maar toch factuur gekregen over februari.

Beste antwoord door Robert

Hi,

Vervelend om te lezen dat je toch een factuur hebt ontvangen.
Ik heb het even voor je nagekeken en gezien waar het fout is gegaan.
De automatische incasso van de factuur van februari is nu niet meer tegen te houden.
Wel kan ik ervoor zorgen dat de factuur van februari en de factuur van januari beiden geretourneerd zullen worden.
Dat heb ik nu voor je in gang gezet.

Gr, Robert

4 reacties

Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-medewerker
  • Antwoord
  • February 13, 2019
Hi,

Vervelend om te lezen dat je toch een factuur hebt ontvangen.
Ik heb het even voor je nagekeken en gezien waar het fout is gegaan.
De automatische incasso van de factuur van februari is nu niet meer tegen te houden.
Wel kan ik ervoor zorgen dat de factuur van februari en de factuur van januari beiden geretourneerd zullen worden.
Dat heb ik nu voor je in gang gezet.

Gr, Robert

  • Lezer
  • September 27, 2024

Eind July abonnement opgezegd i.v.m. overlijden maar 2 maanden later wordt het nog steeds afgeschreven. 


  • Superster
  • October 2, 2024

Gecondoleerd @Megens 

Dit vraagt altijd een tijd van rouwen, verwerken herinneringen koesteren.

@Simpel graag jullie reactie op het bericht van @Megens. 


Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • October 2, 2024

Goedemiddag @Megens,

 

Allereerst wil ik je condoleren met het verlies en wens ik je deze periode veel sterkte toe.
Het verliezen van een naaste is al zwaar genoeg. Ik kan me voorstellen dat je wil dat het abonnement zo snel mogelijk opgezegd kan worden.
Zou je mij een privé-bericht kunnen sturen, zodat ik dit met je recht kan trekken?

Nogmaals wil ik jou en alle nabestaanden veel sterkte toewensen.

 

Groet, Jahduar
Simpel