Skip to main content

Beste heer, mevrouw,

Afgelopen donderdag 7 november hebben jullie mij een SMS gestuurd met een herinnering om de factuur van deze maand te betalen. Deze bedraagt 35,54. De factuur heet F1909248435 . Deze rekening is reeds betaald door mijn vader op 13 november. Allicht is de betaling gekruist. 

Ik kan al langere tijd niet in mijn Simpel account komen. 

Zou u kunnen kijken of het bedrag al aangekomen is? 

Met vriendelijke groet,

Frans 

 

 

Hi Frans,

Bedankt voor je bericht op de Community!

Om in te kunnen loggen op je Mijn Simpel omgeving kun je voor wachtwoord vergeten kiezen via mijn.simpel.nl en daar het e-mailadres invullen dat bij ons bekend is en het telefoonnummer. Als je vervolgens op de link klikt die je ontvangt in je e-mail dan kun je je gebruikersnaam inzien. Deze gebruikersnaam dien je ook te gebruiken als je inlogt met je nieuwe wachtwoord.

Ik heb vanaf hier geen inzage in de financiële gegevens. Ik adviseer je om contact op te nemen met de klantenservice via www.simpel.nl/contact Zij kunnen kijken of er betalingen binnen zijn en wat er eventueel nog open staat.

Groetjes Joachiem


Bedankt Joachiem! 


:ok_hand_tone3:


Reageer