Beantwoord

Factuur staat er nog niet op Mijn Simpel

  • 6 mei 2019
  • 1 reactie
  • 112 Bekeken

Badge
Hallo iedereen,
Ik zit momenteel al een tijd te wachten op mijn factuur van deze maand maar deze staat nog steeds niet op de app of op de email. Weet iemand hoe dit zit?
icon

Beste antwoord door Joachiem 7 mei 2019, 13:16

Hi ianbeeldens,

Welkom en gefeliciteerd met je eerste badge!

Het kan zijn dat je factuur nog niet beschikbaar is omdat je bundelperiode nog niet is afgelopen.
Vanuit hier heb ik geen inzage in jouw gegevens. Ik adviseer je om even contact op te nemen met mijn leuke collega's van de klantenservice via deze link.

Zij kunnen voor je kijken waarom je geen facturen in kan zien.
Nogmaals welkom en kijk vooral even verder naar andere topics op dit forum.

Mooie dag!

Groetjes Joachiem
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 1
Badge +8
Hi ianbeeldens,

Welkom en gefeliciteerd met je eerste badge!

Het kan zijn dat je factuur nog niet beschikbaar is omdat je bundelperiode nog niet is afgelopen.
Vanuit hier heb ik geen inzage in jouw gegevens. Ik adviseer je om even contact op te nemen met mijn leuke collega's van de klantenservice via deze link.

Zij kunnen voor je kijken waarom je geen facturen in kan zien.
Nogmaals welkom en kijk vooral even verder naar andere topics op dit forum.

Mooie dag!

Groetjes Joachiem

Reageer