Hallo iedereen,
Ik zit momenteel al een tijd te wachten op mijn factuur van deze maand maar deze staat nog steeds niet op de app of op de email. Weet iemand hoe dit zit?
Bladzijde 1 / 1
Hi ianbeeldens,
Welkom en gefeliciteerd met je eerste badge!
Het kan zijn dat je factuur nog niet beschikbaar is omdat je bundelperiode nog niet is afgelopen.
Vanuit hier heb ik geen inzage in jouw gegevens. Ik adviseer je om even contact op te nemen met mijn leuke collega's van de klantenservice via deze link.
Zij kunnen voor je kijken waarom je geen facturen in kan zien.
Nogmaals welkom en kijk vooral even verder naar andere topics op dit forum.
Mooie dag!
Groetjes Joachiem
Welkom en gefeliciteerd met je eerste badge!
Het kan zijn dat je factuur nog niet beschikbaar is omdat je bundelperiode nog niet is afgelopen.
Vanuit hier heb ik geen inzage in jouw gegevens. Ik adviseer je om even contact op te nemen met mijn leuke collega's van de klantenservice via deze link.
Zij kunnen voor je kijken waarom je geen facturen in kan zien.
Nogmaals welkom en kijk vooral even verder naar andere topics op dit forum.
Mooie dag!
Groetjes Joachiem
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.