Beantwoord

Factuurbedrag komt niet overeen

  • 19 December 2019
  • 3 reacties
  • 260 Bekeken

Je nieuwe factuur voor het nummer 06******** staat klaar op Mijn Simpel. Het factuurbedrag is €6,50

Als ik de factuur open, staat als factuurbedrag € 7,50

Hoe kan dat?

icon

Beste antwoord door Tess 20 December 2019, 15:44

Bekijk origineel

3 reacties

Badge +8

Hi Henry,

Welkom op onze community!


Heb je toevallig meerdere abonnementen bij Simpel?
Het kan zijn dat dit bedrag bij een van je andere abonnementen hoort. Op je persoonlijke pagina's kun je je facturen bekijken, zo zie je precies bij welk factuur welk bedrag hoort.

Mocht dit niet zo zijn en is de factuur onduidelijk voor je, wil ik je vragen om contact op te nemen met onze klantenservice.

Wij kunnen dan samen de factuur inzien en je zo het beste verder helpen.


Voor nu wens ik je alvast fijne dagen toe!

Groetjes Tess 

Beste mensen,

17-12-'19 kreeg ik bericht dat factuur ad € 6,50 klaar staat.

Factuur geopend, staat er als factuurbedrag € 7,50

Hoe is dat nu mogelijk?

Graag uw verklaring

m.v.g. Henk

Reputatie 2
Badge +8

Hi @Henry7th het is voor mij vanuit hier niet mogelijk om inzage in je gegevens te krijgen. Is de factuur onduidelijk voor je, wil ik je vragen om contact op te nemen met onze klantenservice.

Groetjes Joachiem

Reageer