Skip to main content

faktuur na opzegging abonnement

• July 7, 2025
  • 1 reactie
  • 34 Bekeken

Matt Bender

Ik heb mijn simpel abonnement opgezegd, overgestapt naar een andere telefoon provider. Maar simpel.nl blijft maar abonnement geld incasseren. Abonnement is opgezegd, door simpel.nl ook bevestigd. Maar simpel.nl blijft incasseren. De klantenservice is waardeloos. Buitenlandse mensen die slecht Nederlands verstaan of spreken. En antwoord op een mail of WhatsApp is ook blijkbaar moeilijk. Incasso heb ik teruggeboekt. Maar is erg vervelend. Zou simpel.nl aan niemand aanbevelen.

Slechte ervaringen 

1 reactie

Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • July 8, 2025

Beste Matt, 

Bedankt voor je bericht en het delen van je ervaring. Het spijt ons ontzettend te horen dat je problemen hebt ervaren met het opzeggen van je abonnement en de incasso. We begrijpen hoe frustrerend dit voor je moet zijn en bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak.

We willen dit graag voor je onderzoeken. Zou je vriendelijk contact met ons kunnen opnemen via Telefoonnumer ? Dan kunnen we je verder helpen en het probleem zo snel mogelijk oplossen.

Onze excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren met onze klantenservice. We doen ons best om de kwaliteit van onze ondersteuning te verbeteren, en jouw feedback is hierbij ontzettend waardevol. Als je aanvullende vragen hebt, of als je ergens anders hulp bij nodig hebt, aarzel dan niet om het ons te laten weten.

We waarderen je geduld en doen ons uiterste best om dit snel op te lossen.

Met vriendelijke groet,

Raveena 

Simpel