DIV malen gevraagd om een oplossing over hoe het kan dat er €21,50 in rekening is gebracht op mijn factuur terwijl ik NIET gebeld heb naar nr 01891.
van Simpel een nietszeggend antwoord ontvangen, maar geen tegemoetkoming of oplossing.
klant wederom gedupeerd en machteloos.
ik overweeg om dit probiotica te leggen aan Radar of Kassa om dit nare euvel openbaar te maken
Beste antwoord door Charlie
Hi @Vantzelfde,
Vervelend dat je kosten hebt gemaakt voor dit telefoonnummer!
In dit topic wordt een klant met dezelfde vraag beantwoord. Ik raad je daarom aan daar een kijkje te nemen.
Als toevoeging wil ik hierop aanvullen dat je de kosten kunt voorkomen door het bellen naar informatienummers uit te schakelen en/of het Plafond in te stellen via de Mijn Simpel pagina.
Vervelend dat je kosten hebt gemaakt voor dit telefoonnummer!
In dit topic wordt een klant met dezelfde vraag beantwoord. Ik raad je daarom aan daar een kijkje te nemen.
Als toevoeging wil ik hierop aanvullen dat je de kosten kunt voorkomen door het bellen naar informatienummers uit te schakelen en/of het Plafond in te stellen via de Mijn Simpel pagina.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.