Beantwoord

fout factuur

  • 18 January 2020
  • 3 reacties
  • 311 Bekeken

Ik heb mijn kind een abonnement van 2,5 € per maand gekocht, vandaag ontvang ik een factuur voor € 44 ???  Mijn kind heeft geen overmatig bellen of extra sms-berichten gebruikt.  Mijn kind heeft 250 MB-pakket is tot op de dag van vandaag 550 MB gebruikt ???  Is de prijs van de extra 300MB€ 41,5 ????????

icon

Beste antwoord door robertvanweersch 19 January 2020, 10:30

Bekijk origineel

3 reacties

Hier het zelfde. Kreeg factuur van 46 vanavond

wel internetbundel, melding gekregen dat bundel 100% gebruikt is en binnen 2 minuten 855 m’n verbruikt.  Zoon zei ik heb niets gedaan. Hoe dan binnen 2 min 855 mb a 46 euro

Reputatie 4
Badge +4

Ik heb mijn kind een abonnement van 2,5 € per maand gekocht, vandaag ontvang ik een factuur voor € 44 ???  Mijn kind heeft geen overmatig bellen of extra sms-berichten gebruikt.  Mijn kind heeft 250 MB-pakket is tot op de dag van vandaag 550 MB gebruikt ???  Is de prijs van de extra 300MB€ 41,5 ????????

Ik heb even gekeken in de voorwaarden: het is 15 ct per MB buiten de bundel. In jouw geval dus (550-250)x0.15 = 45 . Dus die 44 euro lijkt wel ongeveer te kloppen.

Als je kind 300 MB te veel heeft gebruikt, heb je een te klein abonnement, of je moet een verbruikslimiet instellen op de smartphone.

 

Reputatie 3
Badge +8

Hallo Jammarss,

Als aanvulling op Roberts bericht, hebben wij diverse tools om controle over de kosten te houden.

Wij bieden onder andere een plafond aan. Je leest hier hoe het precies werkt.

Ook kun je overwegen om een hogere bundel te nemen als je kind meer internet nodig heeft.

 

Ik wens je een fijne dag toe.

 

Groet,

Ilan

 

Reageer