Skip to main content
Antwoord

Fout factuurbedrag bij incasso

  • June 17, 2021
  • 1 reactie
  • 90 Bekeken

David Kraaijeveld

Waar kan ik terecht voor een foutieve incasso? De aanbetaling is niet meeberekend in de factuur waardoor alsnog het volledige bedrag geïncasseerd is + de aanbetaling.

Heeft iemand een emailadres/telefoonnummer/contact?

Beste antwoord door Phil

Hi @David Kraaijeveld,

Zeer begrijpelijk dat je hier vragen over hebt.

Check voor de zekerheid goed of de aanbetaling niet op de factuur is meegenomen. Je ziet namelijk altijd het volledige factuurbedrag staan, op de factuur zelf staat uiteindelijk de aanbetaling verwerkt. Als het hele bedrag zonder de aanbetaling op de factuur staat en dat bedrag ook geïncasseerd is, neem dan contact met onze klantenservice op. Dan checken we het verloop van de betaling in onze systemen.

Groetjes,

Phil

1 reactie

Phil
Simpel Medewerker
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • Antwoord
  • June 18, 2021

Hi @David Kraaijeveld,

Zeer begrijpelijk dat je hier vragen over hebt.

Check voor de zekerheid goed of de aanbetaling niet op de factuur is meegenomen. Je ziet namelijk altijd het volledige factuurbedrag staan, op de factuur zelf staat uiteindelijk de aanbetaling verwerkt. Als het hele bedrag zonder de aanbetaling op de factuur staat en dat bedrag ook geïncasseerd is, neem dan contact met onze klantenservice op. Dan checken we het verloop van de betaling in onze systemen.

Groetjes,

Phil