Ik kreeg vandaag mijn factuur en zag dat ik ongeveer €14 moest bijbetalen waarover ik zeer verbaasd was omdat ik mijn verbruik bijna dagelijks in de gaten hou. Vervolgens ben ik naar de specificatie gaan kijken en zag ik, opnieuw tot mijn verbazing, dat ik in de laatste 6 uur van de vorige maand 355mb verbruikt zou hebben waarvan een x aantal buiten mijn bundel. Omdat ik 's morgen had gekeken wist ik dat ik nog ongeveer 300mb over had en omdat ik nooit meer dan 250mb per dag verbruik (dit is al vrij hoog voor mij) maakte ik me geen zorgen. Totdat ik de specificatie kreeg. Toeval wil dat ik mijn bundel vanaf deze maand heb veranderd en ik denk dat daar een fout is gemaakt waardoor de resterende mbs verdwenen zijn en ik dus "buiten mijn bundel heb verbruikt". Ik heb vervolgens contact opgenomen met de klantenservice, waar ik bijzonder arrogant en onvriendelijk te woord werd gestaan, en die boden mij aan om de helft van de kosten te kunnen betalen en ik de andere helft. Wat ik bijzonder raar vond. Want waarom zouden jullie de helft willen betalen als ik "buiten mijn bundel heb verbruikt"? Dit gaf voor mij aan dat jullie weten dat de fout bij jullie zelf ligt. Maar tot een oplossing ben ik nog niet gekomen en op een andere manier in contact met jullie komen is ook heel moeilijk, voor mij zelfs niet mogelijk, gebleken. Het gaat maar om een klein bedrag dat is het probleem niet. Het gaat om het principe en ik wil graag tot een oplossing komen.
Hi
Beste BW045,
Ik geloof dat je een paar vergissingen maakt in je verhaal. Een paar aannames die naar mijn mening niet kloppen.
We spreken in het algemeen over MB en niet mb. https://www.internetvergelijk.nl/blog/wat-is-het-verschil-tussen-mb-en-mbit/
Verder is het zo dat ik lees dat wat jij raar vond een coulance voorstel is omdat in principe elke medewerker van de klantenservice van een provider begrijpt dat buitenbundelkosten niet fijn voor je zijn. Er is dus een voorstel gedaan om tot een oplossing te komen want de kosten zijn gemaakt. Jouw simkaart staat geregistreerd op het netwerk. En via het netwerk krijgt Simpel in principe jouw verbruik door.
Ik kan me eerlijk gezegd (bijna) niet voorstellen dat welke medewerker dan ook brutaal en arrogant is. Maar goed dat is jouw mening.
En via contact, telefonisch wordt er altijd een verificatie gedaan, dt is altijd zo. En kunnen ze dan rechtstreeks meekijken in het systeem via jouw gegevens.
Ik raadt je aan op toch contact op te nemen met de klantenservice.
https://www.simpel.nl/klantenservice/contact
Succes!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.