Beantwoord

foute facturen ontvangen

  • 19 februari 2020
  • 1 reactie
  • 40 Bekeken

Badge

Beste Simpel Team

 

ik heb op 11 jan 2019 een abonnement besteld en ontvangen met gratis 4ginternetsnelheid. Tot mijn verbazing zie ik op mijn facturen dat er 2,50 afgerekend wordt voor 250MB terwijl ik geen internet gebruik, het is mij niet eerder opgevallen. Graag ontvang ik het te veel betaalde terug 

 

icon

Beste antwoord door Phil 21 februari 2020, 14:27

Hi @fvv195.

Welkom op onze Community!

4G betreft het type netwerk, daarmee gaat een internetsnelheid gepaard die we gratis leveren. Bij het bestellen van je abonnement heb je een bepaalde bundel gekozen waarbij een x aantal MB’s aan internet inclusief is, bijvoorbeeld 250 MB. Die 250 MB kan je gebruiken op onze verschillende types netwerken(2G, 3G en 4G). Voor die uitgekozen bundel betaal je maandelijks een vast bedrag, voor het gebruik van het 4G netwerk betaal je niets.

Groetjes,

Phil

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 1
Badge +5

Hi @fvv195.

Welkom op onze Community!

4G betreft het type netwerk, daarmee gaat een internetsnelheid gepaard die we gratis leveren. Bij het bestellen van je abonnement heb je een bepaalde bundel gekozen waarbij een x aantal MB’s aan internet inclusief is, bijvoorbeeld 250 MB. Die 250 MB kan je gebruiken op onze verschillende types netwerken(2G, 3G en 4G). Voor die uitgekozen bundel betaal je maandelijks een vast bedrag, voor het gebruik van het 4G netwerk betaal je niets.

Groetjes,

Phil

Reageer