Skip to main content
Antwoord

foute factuur

  • April 14, 2020
  • 2 reacties
  • 258 Bekeken

rob

Factuur van 1 april a EU 9.50 klopt niet : op dit abonnement héb ik helemaal geen internet.heb het bedrag teruggeboekt. Graag alsnog juiste factuur .

Beste antwoord door Ilan

Beste Rob,

Welkom op de community!

Omdat wij niet bij je gegevens kunnen, adviseer ik je om contact op te nemen met onze klantenservice, wij kunnen samen kijken wat er aan de hand is.

Ik heb overigens je mobiele nummer verwijderd, dit in verband met je privacy.

Groet,

Ilan

2 reacties

rob
  • Auteur
  • Lezer
  • April 14, 2020

Het gaat om dit abonnement :

[weg gehaald]


Ilan
Community Manager
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 15, 2020

Beste Rob,

Welkom op de community!

Omdat wij niet bij je gegevens kunnen, adviseer ik je om contact op te nemen met onze klantenservice, wij kunnen samen kijken wat er aan de hand is.

Ik heb overigens je mobiele nummer verwijderd, dit in verband met je privacy.

Groet,

Ilan