Skip to main content
Beantwoord

gecrediteerd

• October 5, 2025
  • 1 reactie
  • 48 Bekeken

Ik heb na een klacht over spookgebruik van een gigantische overschrijding van mijn bundel voor ruim €133,- een coulance van 50% gekregen. Voor mij valt dit nog steeds niet lekker, maar vooruit.

Nu staat er op mijn factuur € - 53,- gecrediteerd, maar ik ben binnen mijn bundel gebleven ??? Er viel dus niets te crediteren en ik wil gewoon de helft van € 133,- terug op mijn rekening zien. 

Beste antwoord door Raveena

Beste ​@JeanneSprengers ,

Dank voor het delen van je ervaring. We begrijpen dat dit verwarrend en frustrerend kan zijn. Omdat we via dit platform geen toegang hebben tot factuurgegevens of klantinformatie, raden we aan om opnieuw contact op te nemen met onze klantenservice. Zij kunnen je situatie verder bekijken en toelichten hoe de verrekening is toegepast. Hopelijk kunnen ze je snel duidelijkheid geven.

Laat me weten als je dit in een formelere toon wilt, of juist iets persoonlijker.

Bedankt voor je medewerking en je begrip!

Ik wens je een fijne dag verder!

Groet, 

Raveena 

Simpel

Klantenservice 

1 reactie

Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 7, 2025

Beste ​@JeanneSprengers ,

Dank voor het delen van je ervaring. We begrijpen dat dit verwarrend en frustrerend kan zijn. Omdat we via dit platform geen toegang hebben tot factuurgegevens of klantinformatie, raden we aan om opnieuw contact op te nemen met onze klantenservice. Zij kunnen je situatie verder bekijken en toelichten hoe de verrekening is toegepast. Hopelijk kunnen ze je snel duidelijkheid geven.

Laat me weten als je dit in een formelere toon wilt, of juist iets persoonlijker.

Bedankt voor je medewerking en je begrip!

Ik wens je een fijne dag verder!

Groet, 

Raveena 

Simpel

Klantenservice