Beantwoord

Geen 100% SMS ontvangen, over databundel

  • 3 January 2020
  • 2 reacties
  • 287 Bekeken

Beste Simpel,

Ik heb al even contact gehad via Facebook, maar vanwege het feit dat ik steeds antwoord kreeg van een andere medewerker schoot dat niet erg op. Ik doe het dan ook graag hier nogmaals.

Het verhaal is als volgt: Gisteravond zag ik tot mijn verbazing op Mijn Simpel dat ik 37 euro aan extra abonnementskosten heb voor deze maand vanwege data gebruik buiten mijn bundel. De reden waarom dit mij zo verbaasde is vanwege het feit dat ik geen SMS had gekregen waarbij werd vermeld dat ik 100% van mijn data had gebruikt. Ik heb wel de 80% SMS ontvangen, dus ik was me van geen kwaad bewust; Ik had de 100% SMS toch nog niet gehad, dus ik zat nog prima binnen mijn bundel, althans zo dacht ik.

Vanochtend heb ik contact opgenomen via Facebook met de vraag waarom ik geen SMS heb gekregen met de vermelding dat ik 100% van mijn data heb verbruikt. Tot mijn verbazing wist de medewerker mij mede te delen dat er gisterochtend wel degelijk een SMS naar mij verstuurd is. Uiteraard ben ik direct naar mijn SMS-lijst gedoken om dit te verifiëren. Echter, ik ben er absoluut zeker van dat ik deze SMS nooit heb ontvangen.

U begrijpt dat ik dit erg vervelend vind en ik zou graag begrijpen waarom de SMS wel verstuurd is, maar ik niets ontvangen heb. Mocht ik de SMS wel ontvangen hebben, dan had ik een extra bundel aangeschaft, wat mij een hoop geld bespaard zou hebben,

Ik zie uw antwoord graag tegemoet,

Rianne

 

 

icon

Beste antwoord door Joachiem 6 January 2020, 12:59

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2
Badge +8

Hoi Rianne, welkom op de Community!

Wij sturen bij 80% en 100% verbruik een SMS. Als mijn collega aangeeft dat de SMS wel is verzonden dan kan het zijn dat je SMS inbox op dat moment vol was of er een andere reden speelde waardoor deze niet ontvangen op je toestel. Ik nodig je uit om contact met ons op te nemen via simpel.nl/contact zodat de technische staf wellicht kan achterhalen wat er is gebeurd.

Groetjes Joachiem

Reputatie 6

Hi Rianne. 

Ik zou als advies nooit  wachten op de 100% SMS om extra data te kopen, eerder de 80.

Een datamanager app  is ook raadzaam. 

En mobiel data alleen inschakelen wanneer  nodig. Doe jij dat ook?

Wat voor merk en type telefoon heb je? 

Reageer