Skip to main content
Beantwoord

Geen bevestiging ontvangen van contract verlenging

  • 4 oktober 2024
  • 1 reactie
  • 21 Bekeken

Karel Borkes

Mijn contract  net verlengd naar 20000 mb en vrij bellen voor € 11,00 per maand en daar ook een contractmail van gehad. Daarna het contract van mijn vrouw verlengd idem als de mijne, doch hier geen contractmail van gekregen. WAT GING HIER MIS?

Beste antwoord door Jahduar

Goedemiddag @Karel Borkes en bedankt voor het verlengen!

 

Ik heb met je meegekeken en ik zie dat de verlenging goed is aangevraagd voor beide abonnementen. 
Ook zie ik dat er twee bevestigingen per e-mail zijn gestuurd. Heb je ook in jouw ongewenste e-mail folder gekeken?

 

Groet, Jahduar
Simpel

Bekijk origineel

1 reactie

Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 99 reacties
  • Antwoord
  • 7 oktober 2024

Goedemiddag @Karel Borkes en bedankt voor het verlengen!

 

Ik heb met je meegekeken en ik zie dat de verlenging goed is aangevraagd voor beide abonnementen. 
Ook zie ik dat er twee bevestigingen per e-mail zijn gestuurd. Heb je ook in jouw ongewenste e-mail folder gekeken?

 

Groet, Jahduar
Simpel


Reageer