Beantwoord

Geen bevestigingsmail

  • 27 May 2023
  • 4 reacties
  • 166 Bekeken

Badge

Pas abonnement afgesloten en betaald . Maar ik krijg geen enkele bevestigings email . Op vragen word niet op gereageerd en voor vragen op een forum moet ik eerst een account aanmaken wat gewoon waardeloos is.

Ik vind simpel waardeloos en hebben totaal geen enkele communicatie.

Als ik geen email krijg dan beschouw ik dit abbonnement als opgezegd.

Ik wil liever geen kontrakt met een bedrijf die niet reageerd op vragen en geen emails stuurt.

Wat dat betreft is dit bedrijf inderdaad simpel met communicatie.

 

icon

Beste antwoord door Damien 30 May 2023, 16:17

Bekijk origineel

4 reacties

Badge

kut bedrijf.

direct mijn bank nummer voor dit flut bedrijf geblokkeerd .

van enige hulp is geen sprake

simpel is tien keer niks

stik maar in je email 

 

Badge

Abbonnement gelijk geannuleerd . Ik denk niet dat ik hier ooit antwoord ga krijgen en ik raad simpel voor niemand aan . Op trustpilot heb ik dit bedrijf ook te kijk gezet.

Simpel is inderdaad te simpel met enige communicatie . Voor nieuwe klanten is deze manier het slechtste wat je kan doen door geen berichten of bevestiging te sturen !

Op dit forum is men of doof of blind of men weet niet hoe een forum werkt.

Laat ik nou denken dat er een moderator is die eventjes kijkt als er een nieuw bericht is van een klant met een zeer vervelend probleem .

Maar nee . De beste man is in geen velden of wegen te bekennen.

Deze organisatie weet niet wat communicatie betekent en ik verbaasd mij over deze "klantenservice"

Klantvriendelijkheid ?

Hahahaha

 

 

Badge

 

Op een kerkhof heb je nog meer informatie dan hier . Wat een trieste bedoeling.

 

 

 

Reputatie 1
Badge +8

Goedemiddag @Teddy 

 

Welkom op onze community!

 

Wat vervelend dat je geen email hebt ontvangen na het plaatsen van jouw bestelling. Heb je in jouw spam-inbox gekeken? Wellicht heb je ons emailadres ooit geblokkeerd, of is dit automatisch gebeurd. Heel soms komt het voor dat het systeem niet automatisch een bevestiging stuurt, dan kan je deze via ons opnieuw aanvragen. Echter waren we dit weekend op 1e en 2e pinksterdag gesloten, vandaar de late reactie op al onze kanalen. Ik wil je vragen contact op te nemen met ons, wellicht dat we er nog uit kunnen komen wat er mis is gegaan. We zijn op werkdagen open van 9:00 tot 21:00 en op zaterdag van 10:00 tot 17:00.

 

Ik hoop dat het nog opgelost kan worden!

 

Groet, Damian

Simpel

Reageer