Ik ben sinds 28 April dit jaar geen klant meer, netjes op tijd opgezegd. Mn sim-only kaartje hebben jullie ook uit de lucht gehaald zoals afgesproken, daarna hebben jullie me nog 1 en tevens laatste rekening gestuurd zoals ze me vertelde aan de telefoon, en als die voldaan was, dan was het klaar en gesloten. Het ging om 0,50€ , dus die snel voldaan. Maar nu blijven jullie rekeningen sturen van 0,50€. Ik nam er geen aktie op , ik dacht jullie gaan zien dat het allang gesloten is, ik neem geen diensten meer af bij jullIe sinds 28 April. Het is klaar nu. Nu gaan jullie over tot een incasso inschakelen met extra kosten etc. Ik weet niet hoe jullie beleid is ? Maar het is klaar. ! Ik vindt het vervelend worden nu !!
Bladzijde 1 / 1
Goedemiddag
Vervelend dat je na het beëindigen van het abonnement nog facturen hebt ontvangen.
Verbruikskosten worden altijd naderhand in rekening gebracht, hierdoor komt het voor dat er na het stopzetten van het abonnement nog een factuur volgt. Op de factuur staat ook altijd een periode aangegeven. Gaat de factuur over een periode waarin je abonnement al gestopt was dan raad ik je aan om contact op te nemen met onze klantenservice, dan corrigeren we de situatie.
Groetjes,
Phil
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.