Skip to main content
Antwoord

Gewaardeerde klant

  • August 21, 2025
  • 1 reactie
  • 68 Bekeken

Ik krijg per email een aanbod om mijn abonnement te verlengen. Een goed aanbod omdat ik een gewaardeerde klant ben. Abonnement van 2 jaar met 2000MB met onbeperkt bellen voor €5 plus €1,50. De eerste 2 maanden zijn de 2000mb gratis en betaal ik alleen €1,50. Daarna betaal ik 22 maanden €6,50. Oftewel over twee jaar totaal €146!!!!!!!

wanneer ik een nieuw abonnemnt bij Simpel afsluit betaal ik ook €5 en €1,50 voor onbeperkt bellen maar krijg ik 12 maanden 50% voor de 2000mb, oftewel ik betaal 12 maanden €4 en 12 maanden €6,50. Totaal over twee jaar slechts €126. Hoezo gewaardeerde klant?

Maar het wordt nog erger: wanneer ik overstap naar 50+mobiel krijg ik 4000MB met gratis onbeperkt bellen voor €6 en de eerste 12 maanden 50% korting. Ik betaal dan 12 mnd €3 en 12 mnd €6. Totaal over 2 jaar betaal ik dan €108. Niks gewaardeerde klant! Gewoon elke 2 jaar overstappen dat maakt je een gewaardeerde klant’!!!!!!!

Beste antwoord door Sevn

Beste ​@Ien,

Allereerst welkom op de Simpel community: de eerste stap naar verbinding met Simpel! 🤝

Bedankt voor je bericht en voor je loyaliteit als trouwe klant, dat waarderen we enorm.

Ik snap dat je het prijsverschil hebt gezien tussen de introductiedeals voor nieuwe klanten en de verlengaanbiedingen voor bestaande klanten. Nieuwe klanten krijgen bij hun eerste contract een introductieaanbieding. Voor bestaande klanten hebben we juist verlengvoordelen. Deze zijn beschikbaar vanaf 6 maanden voor het einde van je huidige contract. Op dat moment zie je in Mijn Simpel de aanbiedingen die speciaal voor jou gelden.

Val je nog niet binnen die verlengperiode? Dan kun je wél altijd tussentijds je bundel aanpassen binnen je huidige abonnement. Dit doe je eenvoudig via Mijn Simpel > Abonnement > Bundels wijzigen.

De aanbiedingen voor nieuwe en bestaande klanten zijn dus verschillend ingericht. Zo proberen we voor beide groepen passende voordelen aan te bieden: introductiekorting voor nieuwe klanten en verlengvoordelen bij verlenging voor onze trouwe klanten.

Mocht de aanbieding die je straks krijgt niet aantrekkelijk genoeg zijn, dan kun je er uiteraard voor kiezen even te wachten. Onze verlengaanbiedingen wisselen regelmatig.

Ik hoop dat dit je duidelijkheid geeft. Heb je nog vragen? Laat het gerust weten.

Groet,
Sevn

1 reactie

Sevn
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 22, 2025

Beste ​@Ien,

Allereerst welkom op de Simpel community: de eerste stap naar verbinding met Simpel! 🤝

Bedankt voor je bericht en voor je loyaliteit als trouwe klant, dat waarderen we enorm.

Ik snap dat je het prijsverschil hebt gezien tussen de introductiedeals voor nieuwe klanten en de verlengaanbiedingen voor bestaande klanten. Nieuwe klanten krijgen bij hun eerste contract een introductieaanbieding. Voor bestaande klanten hebben we juist verlengvoordelen. Deze zijn beschikbaar vanaf 6 maanden voor het einde van je huidige contract. Op dat moment zie je in Mijn Simpel de aanbiedingen die speciaal voor jou gelden.

Val je nog niet binnen die verlengperiode? Dan kun je wél altijd tussentijds je bundel aanpassen binnen je huidige abonnement. Dit doe je eenvoudig via Mijn Simpel > Abonnement > Bundels wijzigen.

De aanbiedingen voor nieuwe en bestaande klanten zijn dus verschillend ingericht. Zo proberen we voor beide groepen passende voordelen aan te bieden: introductiekorting voor nieuwe klanten en verlengvoordelen bij verlenging voor onze trouwe klanten.

Mocht de aanbieding die je straks krijgt niet aantrekkelijk genoeg zijn, dan kun je er uiteraard voor kiezen even te wachten. Onze verlengaanbiedingen wisselen regelmatig.

Ik hoop dat dit je duidelijkheid geeft. Heb je nog vragen? Laat het gerust weten.

Groet,
Sevn