Beantwoord

Heraan gesloten na een iDeal betaling

  • 30 December 2019
  • 3 reacties
  • 184 Bekeken

Wordt ik gelijk gedeblokeerd naar iDEAL bet a ling

icon

Beste antwoord door Snowboard 4 January 2021, 07:44

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2
Badge +8

Hi Martijn!

Na de iDeal betaling ben je binnen 2 uur weer aangesloten. Gebruik dan wel de link op je persoonlijke Mijn Simpel pagina. Is je abonnement al beëindigd in verband met een betaalachterstand? Dan is heraansluiten niet meer mogelijk.

De beste wensen voor 2020!
Groetjes, Alexandra

Dus niet hé zit nu al een dag verder en nog niet en antwoord geven ook al niet zomaar ineens sms krijgen dat je geblokkeerd bent omdat ik over datalimiet zit en plafond bedijkt heb ook nog rond 12uur met jaarwisseling nou reuze bedankt hé en dan sms krijgen dat ik 50euro moet betalen voorschot zo zit je in bundel en zo zonder melding zit je er ver overheen zit precies 3% over data bundel wat al niet eens kan kloppen maar dan betaal je voorschot kan je nog niet online ook maar direct 1gb aan data bij gekocht kosten staan vermeld op specificatie en nog niet online kunnen schandalig zelfs sms gehad dat ik er gebruik van kon maken nee hoor mooi niet dus ben zo boos en gefrustreerd hoop dan ook dat ik de extra kosten die gemaakt zijn terug ga krijgen anders is het einde verhaal en sluit ik wel ergens anders abonnement af bah dieven zijn het groeten dirkjan

Reputatie 6

Hallo @Stalker38 

Dirkjan.

Je hebt gewoon pech gehad, vervelend dat dit gebeurt tijdens de jaarwisseling periode waarin minder gewerkt wordt. Hier op het forum kun je niet goed genoeg geholpen worden. Beter is even contact opnemen met de klantenservice zodat ze met je mee kunnen kijken wat er gebeurd is en wat ze voor je kunnen doen.

En vergeet termen zoals stelen. De toon maakt de muziek.

Succes en een hopelijk beter '21.

Reageer