Skip to main content
Antwoord

heractiveren van Simpel nummer

  • March 17, 2020
  • 1 reactie
  • 149 Bekeken

Christine

Ik heb nog een ander nummer van Simpel gehad: 06-xxxxxxxx. Met de factuurbetaling is e.e.a. mis gegaan waardoor het nummer is afgesloten. Ik vraag mij af of het nummer weer geactiveerd kan worden. Bij voorbaat dank! Hartelijke groeten, Christine

Beste antwoord door Phil

Hi @Christine.

Balen dat de betaling is misgegaan!

Indien je tijdelijk geblokkeerd bent wordt je abonnement na ontvangst van betaling gedeblokkeerd.

Is het abonnement echter definitief afgesloten/beƫindigd dan kan het abonnement niet meer geactiveerd worden. Je kan dan een nieuwe bestelling met een nieuw nummer bij ons plaatsen. Wens je het nummer te behouden, dan kan je binnen 30 dagen een bestelling met nummerbehoud bij een andere provider plaatsen.

Groetjes,

Phil

1 reactie

Phil
Simpel Medewerker
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 18, 2020

Hi @Christine.

Balen dat de betaling is misgegaan!

Indien je tijdelijk geblokkeerd bent wordt je abonnement na ontvangst van betaling gedeblokkeerd.

Is het abonnement echter definitief afgesloten/beƫindigd dan kan het abonnement niet meer geactiveerd worden. Je kan dan een nieuwe bestelling met een nieuw nummer bij ons plaatsen. Wens je het nummer te behouden, dan kan je binnen 30 dagen een bestelling met nummerbehoud bij een andere provider plaatsen.

Groetjes,

Phil