Skip to main content
Antwoord

Hoe kom ik aan mijn klantnummer?

• February 20, 2019
  • 5 reacties
  • 6814 Bekeken

Forum|alt.badge.img
Kan iemand mij vertellen waar ik mijn klantnummer kan vinden?

Beste antwoord door Robert

Hi Marije,

Als je inlogt op Mijn Simpel kan je onder het kopje ‘Mijn gegevens’ je klantnummer zien.
Je kunt je klantnummer ook rechtsboven op je facturen vinden.

Groetjes, Robert

5 reacties

Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-medewerker
  • Antwoord
  • February 20, 2019

Hi Marije,

Als je inlogt op Mijn Simpel kan je onder het kopje ‘Mijn gegevens’ je klantnummer zien.
Je kunt je klantnummer ook rechtsboven op je facturen vinden.

Groetjes, Robert

Hans Johannes Willem Tomassen

ik kan mijn inloggegevens niet meer vinden

• Superster
  • March 19, 2025

Hi ​@Hans Johannes Willem Tomassen .

Je kunt het beste even contact opnemen, bellen met de klantenservice. Zij hebben de mogelijkheid om je verder te helpen, het wachtwoord te resetten en dan kun je tegelijkertijd ook terecht met de informatie van je nieuwe bankrekeningnummer.

Succes!

Ik hoor graag of je hiermee geholpen bent. 

FransDeWit
Forum|alt.badge.img
  • Starter
  • September 9, 2025

Mijn vrouw kan niet meer in haar email komen waar haar klant nummer dan in vermeld zal moeten staan, dus kan ze ook geen mijnsimpel account aanmaken ik heb bij de incasso’s gekeken maar daar staat het ook niet in vermeldt. Voor de rest zijn we samen bij simpel met een abbonement, de incasso's gaan van onze en/of rekening af. Dus zijn we beiden bekend op het zelfde adres. Snap niet dat het zo moeilijk is om iemand zijn klantnummer toe te sturen. Ik zelf heb gelukkig alles bewaard en kan het ook vinden in mijnsimpel.nl 

Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • September 10, 2025

Beste ​@FransDeWit 

Bedankt voor je bericht.

We begrijpen dat het vervelend is wanneer je geen toegang meer hebt tot het e-mailadres waarmee je bij ons geregistreerd staat. In verband met privacy en gegevensbescherming kunnen we klantnummers niet zomaar verstrekken via algemene communicatiekanalen.

Als je geen toegang hebt tot het Mijn Simpel-account en het klantnummer niet kunt terugvinden in eerdere correspondentie of facturen, raden we aan om persoonlijk contact op te nemen met onze klantenservice. Zij kunnen je verder helpen na een korte verificatie van je gegevens.

We denken graag met je mee om dit zo snel mogelijk op te lossen.

Onze oprechte excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Met vriendelijke groet, 

Raveena 

Team Simpel