Hoi, ten eerste ben ik al jaren een trouwe klant en super tevreden over jullie. Nu ging dit gisteren helemaal mis. Ik was buitenshuis aan het appen op Snapchat, gewoon chatten zeg maar. Ik had nog 8 Gb over. Ineens krijg ik binnen een minuut 3 sms’jes achter elkaar met je hebt 80% verbruikt, 100%, je factuur loopt snel op. Dit was heeeel raar. Ik heb dit verbruik gecheckt in de instellingen van mijn apparaat vanaf 20:00 was ik in de stad op m’n data en om 22:00 weer binnen. Mijn grootverbruikers Snapchat en Instagram hebben helemaal niet veel minuten aangestaan, dus dat kan niet. Dan moet je een gigantische film aan het kijken zijn en zelfs dan is in een klein uur 8 Gb er doorheen al knap. Ik las iets over updates, dit kan ook niet, automatische downloads op 4g heb ik uitstaan. Een software-update was ook niet aan de orde want telefoon was up to date. Eerst had ik nog een mb-aanvuller gekregen van simpel, bleek dat deze in rekening werd gebracht?! Deze is wel kwijtgescholden door simpel omdat het door de telefoniste beloofd was dat ik die kreeg, aangezien ik als meisje van 18 nog alleen naar huis moest gaan. Nu zit ik wel met een telefoonrekening van €61 euro en dus hopend dat simpel deze kwijt wil schelden!! Want dit is echt niet wat ik gebruikt heb + zie ontzettend veel klachten over hetzelfde probleem