Beantwoord

Hoge rekening

  • 3 November 2020
  • 4 reacties
  • 257 Bekeken

Ik heb een maximaal internet bundel van 6gb

en in Europa bescherming tot €60 internet.

Normaal gesproken krijg ik een sms als ik op 80% van mijn bundel zit. Echter nu heb ik een rekening van €125?? Hoe kan dit en waar gaat het mis?

icon

Beste antwoord door Anonymous 5 November 2020, 09:12

Bekijk origineel

4 reacties

Goedemorgen @jimmy1990,

Wat vervelend dat je buitenbundelkosten hebt gemaakt! 

Zodra je jouw bundel (bijna) hebt verbruikt, sturen wij je altijd een waarschuwingsbericht per sms. 

Om buitenbundelkosten te voorkomen, is het raadzaam om een Plafond in te stellen via jouw persoonlijke Mijn Simpel pagina.
Elke maand betaal je abonnementskosten, bijvoorbeeld €15,00 per maand. Indien je er zeker van wilt zijn dat je niet meer dan 15,00,- per maand betaalt, kan je een Plafond instellen op €15,00. Zodra jouw tegoed op is, wordt je simkaart geblokkeerd voor al het buitenbundelverkeer. 

Mocht je dan toch nog willen internetten, dan kan je voordelig een mb-aanvuller bestellen, via de Mijn Simpel pagina of per sms. 

Indien je verder nog vragen hebt omtrent jouw verbruik, neem dan gerust even contact met ons op. 

Groet,

Lisa

Als ik geen waarschuwings sms krijg en optie voor een extra bundel? Hoe kan ik dan weten dat ik ruim €100 euro mijn rekening ga?

Reputatie 2
Badge +2

De vraag lijkt mij nog niet beantwoord?

  • waarom geen waarschuwings-sms?
  • waarom meer dan 60 euro overschrijding?

Hi @jimmy1990

Bedankt voor je reactie! 

Normaliter sturen wij onze klanten altijd waarschuwingsberichten toe per sms, waarin ook wordt vermeld dat je een mb-aanvuller kan bestellen.
Daarnaast kan je jouw verbruik ten alle tijden zelf inzien via jouw persoonlijke Mijn Simpel pagina. 

Omdat ik geen inzicht heb op jouw abonnement, zou ik je willen vragen contact met ons op te nemen. 

Ik of mijn collega's kijken graag even met je mee. 

Groet, 

Lisa 
 

Reageer