Beantwoord

hoger factuur / plafond

  • 21 maart 2019
  • 1 reactie
  • 801 Bekeken

Goedendag, Ik heb een plafond ingesteld tot € 10,- en krijg alsnog een factuur van 19,-? Kunt u uitleggen waarom?
Mvg Tirzah
icon

Beste antwoord door Ilan 22 maart 2019, 12:41

Hallo Tirzah,

Welkom op onze community!
Wij kunnen op de community niet precies zien wat er aan de hand kan zijn.
Je kunt hierover beter contact opnemen met onze klantenservice, wij kunnen dan met je meekijken en je verder helpen!

Groet en geniet van je weekend!
Ilan
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +7
Hallo Tirzah,

Welkom op onze community!
Wij kunnen op de community niet precies zien wat er aan de hand kan zijn.
Je kunt hierover beter contact opnemen met onze klantenservice, wij kunnen dan met je meekijken en je verder helpen!

Groet en geniet van je weekend!
Ilan

Reageer