Beantwoord

hoger factuur / plafond

  • 21 March 2019
  • 4 reacties
  • 1184 Bekeken

Goedendag, Ik heb een plafond ingesteld tot € 10,- en krijg alsnog een factuur van 19,-? Kunt u uitleggen waarom?
Mvg Tirzah
icon

Beste antwoord door Ilan 22 March 2019, 12:41

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 3
Badge +8
Hallo Tirzah,

Welkom op onze community!
Wij kunnen op de community niet precies zien wat er aan de hand kan zijn.
Je kunt hierover beter contact opnemen met onze klantenservice, wij kunnen dan met je meekijken en je verder helpen!

Groet en geniet van je weekend!
Ilan
Hallo Tirzah,

Welkom op onze community!
Wij kunnen op de community niet precies zien wat er aan de hand kan zijn.
Je kunt hierover beter contact opnemen met onze klantenservice, wij kunnen dan met je meekijken en je verder helpen!

Groet en geniet van je weekend!
Ilan


Hallo,

Ik heb exact hetzelfde probleem. 10 euro plafond, 19 euro rekening, in de laatste paar dagen wordt er data verrekend boven de 5 GB, terwijl dat vanwege het plafond direct op mijn 10 euro abonnement niet zou moeten kunnen. Ik zie geen telnr wat ik kan bellen. Iemand moet mijn gebruik en factuur kunnen inzien, en evt mijn factuur kunnen corrigeren.
Dit is precies ook zo bij mij. Normaal stopt het altijd netjes zodra ik het plafond van 10 euro heb bereikt maar deze keer krijg ik een factuur voor 19 euro.
Reputatie 3
Badge +7
Hoi @Sam206 en @hjjanssen1973 ,

Op de Mijn Simpel pagina kan je de factuur inzien. De abonnementskosten van de huidige bundelperiode en de buitenbundelkosten van de vorige bundelperiode worden op de factuur gerekend. Is er bijvoorbeeld een wijziging in de kosten of in het plafond geweest afgelopen maand, dan kan dit het verschil in kosten verklaren.

Lijkt het toch niet overeen te komen, dan kan je onze klantenservice hier bereiken.

Groetjes, Sanne

Reageer