Skip to main content
Antwoord

hoger factuur / plafond

  • March 21, 2019
  • 4 reacties
  • 1189 Bekeken

Goedendag, Ik heb een plafond ingesteld tot € 10,- en krijg alsnog een factuur van 19,-? Kunt u uitleggen waarom?
Mvg Tirzah

Beste antwoord door Ilan

Hallo Tirzah,

Welkom op onze community!
Wij kunnen op de community niet precies zien wat er aan de hand kan zijn.
Je kunt hierover beter contact opnemen met onze klantenservice, wij kunnen dan met je meekijken en je verder helpen!

Groet en geniet van je weekend!
Ilan

4 reacties

Ilan
Community Manager
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 22, 2019
Hallo Tirzah,

Welkom op onze community!
Wij kunnen op de community niet precies zien wat er aan de hand kan zijn.
Je kunt hierover beter contact opnemen met onze klantenservice, wij kunnen dan met je meekijken en je verder helpen!

Groet en geniet van je weekend!
Ilan

hjjanssen1973
Hallo Tirzah,

Welkom op onze community!
Wij kunnen op de community niet precies zien wat er aan de hand kan zijn.
Je kunt hierover beter contact opnemen met onze klantenservice, wij kunnen dan met je meekijken en je verder helpen!

Groet en geniet van je weekend!
Ilan


Hallo,

Ik heb exact hetzelfde probleem. 10 euro plafond, 19 euro rekening, in de laatste paar dagen wordt er data verrekend boven de 5 GB, terwijl dat vanwege het plafond direct op mijn 10 euro abonnement niet zou moeten kunnen. Ik zie geen telnr wat ik kan bellen. Iemand moet mijn gebruik en factuur kunnen inzien, en evt mijn factuur kunnen corrigeren.

  • Lezer
  • September 20, 2019
Dit is precies ook zo bij mij. Normaal stopt het altijd netjes zodra ik het plafond van 10 euro heb bereikt maar deze keer krijg ik een factuur voor 19 euro.

Sanne
Forum|alt.badge.img+7
  • Ervaren helper
  • September 23, 2019
Hoi @Sam206 en @hjjanssen1973 ,

Op de Mijn Simpel pagina kan je de factuur inzien. De abonnementskosten van de huidige bundelperiode en de buitenbundelkosten van de vorige bundelperiode worden op de factuur gerekend. Is er bijvoorbeeld een wijziging in de kosten of in het plafond geweest afgelopen maand, dan kan dit het verschil in kosten verklaren.

Lijkt het toch niet overeen te komen, dan kan je onze klantenservice hier bereiken.

Groetjes, Sanne