Beantwoord

Ik ben nog niet eens 300 mbs buiten mijn bundel gegaan en moet nu €50 bij betalen. Is dat niet belachelijk veel?

  • 16 April 2019
  • 3 reacties
  • 793 Bekeken

Ik ben nog nooit buiten mijn bundel gegaan, en nu dat ik er iets overheen ben moet ik ineens zoveel bijbetalen? Vind het nogal veel. Daarnaast vind ik dat als ik op wifi zit ergens dat het niet kan dat mijn mb’s alsnog omhoog gaan, en dit is wel het geval. Vind het nu echt belachelijk dat ik zoveel bij moet gaan betalen..
icon

Beste antwoord door Diana 18 April 2019, 15:01

Bekijk origineel

3 reacties

Had ik dus ook! Ineens 65 euro, terwijl ik toch echt niet buiten mijn bundel was gegaan, tenslotte stond hij op betaald, 2 maanden later krijg ik bericht dat hij niet betaald is, en er iets fout is gegaan. Maak gister de helft van het bedrag over, en hebben ze het daarna nog een keer er af gehaald.
Ja vind het heel erg veel geld. Heb ze vandaag gesproken om te kijken of ze hier iets mee kunnen aangezien ik nooit over mijn bundel heen ga. Ze kunnen pas 'kijken' wat ze kunnen doen met het bedrag als je eerst plafon instelt. Waardoor je dus meer paar maand betaald, en dan moet je maar kijken wat ze kunnen doen. Ga nooit over mijn bundel heen dus heb plafon helemaal niet nodig.
Reputatie 1
Badge +7
Hoi Nicky,

Welkom op onze community! Je kan in veel smartphones een instelling aan hebben staan die ervoor zorgt dat de telefoon overschakelt naar mobiele data op het moment dat het wifi signaal zwakker is dan het signaal van het mobiele netwerk.
Bij iPhone heet deze instelling "wifi-assistentie" en staat deze standaard aan tenzij jij hem zelf uitzet. Het zou zo kunnen zijn dat deze instelling bij jou ook aan staat.
Mocht dit niet het geval zijn, kan je het beste even contact opnemen met onze klantenservice zodat we met je klantgegevens hier wat dieper in kunnen duiken en ook je verbruik kunnen bekijken.

Met vriendelijke groet,
Diana

Reageer