Beantwoord

Ik heb een lopend abonnement, is het mogelijk om te upgraden naar een abonnement waar reclame voor gemaakt wordt?

  • 28 August 2021
  • 3 reacties
  • 497 Bekeken

Ik ben al een lange tijd klant bij simpel, eerst een 250mb abonnement. Nadat 2 jaar voorbij waren naar 1gb gegaan. Nu ga ik toch meer nodig hebben. Op de startpagina van simpel.nl zag ik dat er een speciale aanbieding is voor 7gb 4g voor 10 euro per maand. Als ik inlog bij simpel is deze optie er voor mij niet. Dan heb je voor 11 euro 5gb 4g. Is het mogelijk om mijn abonnement om te zetten naar de 7GB voor 10 euro per maand?

icon

Beste antwoord door Phil 30 August 2021, 15:24

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +8

Hi @casperraams,

Leuk dat je interesse hebt in onze actiebundels!

Ook als bestaande klant kan je gebruikmaken van de actiebundels, mits je het abonnement kan verlengen. Verlengen is al mogelijk vanaf 6 maanden voordat je huidige contract verloopt. Indien verlengen een optie is, ontvang je per e-mail een bericht om je daarvan op de hoogte te stellen en zie je in je Mijn Simpel account een banner met de melding dat je mag verlengen.

Wanneer verlengen nog geen optie is, kan je altijd overwegen om een bundelwijziging door te voeren. Wanneer je weer kan verlengen kan je gebruikmaken van de (actie)bundels die we op dat moment aanbieden.

Groetjes,

Phil

Erg jammer dat ik pas gebruik kan maken van de aanbieding 6 maanden van te voren. Dit kan pas in februari, wanneer het eigenlijk al te laat is. 

Reputatie 4
Badge +8

Erg jammer dat ik pas gebruik kan maken van de aanbieding 6 maanden van te voren. Dit kan pas in februari, wanneer het eigenlijk al te laat is. 

De mogelijkheid om 6 maanden van tevoren je contract te verlengen met ingang van de eerstvolgende bundelperiode is in vergelijking met andere providers best luxe. Daarnaast veranderen onze bundels en acties geregeld waardoor de kans groot is dat je in februari ook van een leuke actie gebruik kan maken.

Reageer