Beantwoord

Ik heb Ongelooflijke kosten gekregen

  • 31 May 2019
  • 1 reactie
  • 490 Bekeken

Ik gebruik simpel.nl sinds april 2018 en heb ik nooit volledig inter6of bellen en sms'en bundel gebruikt maar vandaag onverwacht zie ik dat plotseling de bundel is 0 en extra kosten van ca. €32 voor een onterecht gebruikt van alleen maar 220 mb internet!!😡
Ik gebruik tegelijkertijd een tweede simkaart van Tele2 met onbeperkt inter6en bellen en sms'en dus hoe kan simpel dat ontereche kosten rekenen?
Ik zal nooit meer gebruik maken van deze provider en nooit aan iemand aanraden, ik ben echt verbaasd en kwade 👎

icon

Beste antwoord door Tess 3 June 2019, 15:11

Bekijk origineel

1 reactie

Badge +8
Hi!

& Welkom op onze community!

Ik begrijp dat het vervelend is wanneer je onverwachte kosten krijgt boven je factuur.
Wanneer je ongeveer 80% van je internetbundel hebt verbruikt sturen we je een sms bericht. We sturen nog een bericht als je bundel helemaal op is. Daarnaast bieden wij aan Plafond aan, een Plafond beschermt je tegen eventuele buitenbundelkosten
Deze kan je instellen via je persoonlijke pagina onder het kopje ''Plafond''
Naast het instellen van een Plafond kan je ook een MB-aanvuller bestellen om extra kosten te voorkomen.

Groetjes Tess

Reageer