F.A.Q.

Ik heb per ongeluk teveel betaald, wat nu?

  • 20 februari 2019
  • 0 reacties
  • 81 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1
Wanneer wij een betaling ontvangen wordt dit bedrag aan de betreffende factuur gelinkt. Dit kan een openstaande factuur uit het verleden zijn, of we bewaren het bedrag voor de aankomende factuur als die binnen een week uitkomt. Zijn er geen openstaande facturen of komt de eerstvolgende factuur pas over langer dan een week uit? Dan wordt het bedrag automatisch op je bankrekening teruggestort. Je hoeft hiervoor niets te doen.

Als er geen openstaande facturen zijn en de eerstvolgende factuur komt binnen enkele dagen uit dan wordt je betaling gereserveerd. Dit kan betekenen dat er een restant overblijft wat we vervolgens terugstorten, maar het kan ook zijn dat er nog een gedeelte van het factuurbedrag open blijft staan. Dit restantbedrag wordt automatisch geïncasseerd.

Zorg ervoor dat je altijd je klant, factuur- en mobiele nummer vermeldt bij je bankoverschrijving. Als je wil voorkomen dat je teveel of te weinig betaalt en niet het risico wil lopen op het niet tijdig (volledig) betalen van je factuur kun je echter het beste geen handmatige overboekingen doen, maar de betaling via de maandelijkse incasso laten plaatsvinden.

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.