Beantwoord

Ik kan mijn factuurs niet meer downloaden via de Mijn Simpel pagina

  • 26 March 2020
  • 2 reacties
  • 483 Bekeken

Met klantnummer cxxxx heb ik een abonnement bij u. Nummer 06xxxxxxxx
Nu kan ik ineens mijn factuurs niet meer vinden en downloaden. Wanneer ik inlog met naam en wachtwoord krjjg ik te lezen dat de combinatie niet klopt….

Wanneer ik naar Mijn Simpel ga is daar het abonnement van mijn vrouw wel te zien en inmiddels 2 factuurs d.d. 28-01 en 8-03.

Haar klantnummer is cxxxx
Omdat wij een bedrijf runnen, worden haar en mijn abonnement afgeschreven van hetzelfde bedrijfsrekeningnummer .

Hoe kom ik weer bij mijn factuurs?

Met vriendelijke groet,

Leo Jonkergouw

icon

Beste antwoord door Joachiem 30 March 2020, 12:14

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge +4

De hele wereld kan nu jouw klant- en telefoonnummer zien :fearful:

Reputatie 2
Badge +8

Hoi @Mr.Grijsje ,welkom aan boord bij de Simpel Community.

Als je naar mijn.simpel.nl gaat en voor inloggegevens vergeten kiest vul dan je huidige 06 nummer in voor desbetreffend abonnement en het juiste e-mailadres dat er bij hoort. 
Ben je er zeker van dat de juiste gegevens gebruikt dan kan het soms ook helpen om de cookies van je browser te verwijderen en het daarna opnieuw te proberen. Een andere browser of apparaat is ook wel eens een oplossing.

Mocht het onverhoopt alsnog niet lukken, dan raad ik je aan om contact met onze klantenservice op te nemen door hier te klikken.

Groetjes Joachiem

Reageer