Beantwoord

ik voel me bedrogen

  • 18 November 2020
  • 3 reacties
  • 180 Bekeken

Ik heb een tarief van 7,5 euro met simpel en en 2GB per maand. Omdat ik 400 MB meer heb gebruikt, zeggen ze niets anders dan meer opladen. En we tellen 63 euro extra kosten bij. Zo wordt uiteindelijk de zeer goedkope rekening van 7,5 euro omgezet en 70 euro in een maand. Het is het zeker niet waard.Beste wensen

 

icon

Beste antwoord door Anonymous 19 November 2020, 10:33

Bekijk origineel

3 reacties

zeker, ik beëindig het contract morgen. Ze hebben me genoeg beroofd

Goedemorgen @clars,

Wat jammer dat je jouw abonnement om deze reden wenst te beëindigen. 

Zodra je jouw bundel (bijna) hebt verbruikt sturen wij je altijd een waarschuwingsbericht toe per sms. Het is dan raadzaam om de mobiele data uit te zetten, of voordelig een mb-aanvuller te bestellen.
Indien je buiten de bundel gaat internetten, betaal je €0,15 cent per mb. De kosten kunnen dan inderdaad hoog oplopen. 

Om buitenbundelkosten te voorkomen is het raadzaam om een Plafond in te stellen via jouw persoonlijke Mijn Simpel pagina. Met het Plafond heb je altijd de controle over jouw maandelijkse kosten. 
Het Plafond kan ingesteld worden vanaf €10,- en bedraagt minimaal de abonnementskosten per maand. 
Zodra jouw bundel op is en het Plafond is bereikt, wordt je simkaart geblokkeerd voor al het buitenbundelverkeer. 

Mocht je willen internetten nadat je jouw tegoed hebt verbruikt, dan kan je voordelig een mb-aanvuller bestellen. 
Je kan de mb-aanvuller zowel via de Mijn Simpel pagina bestellen als per sms. 

Mocht je verder nog vragen hebben omtrent jouw buitenbundelkosten, neem dan gerust weer even contact met ons op. 

Wij kijken graag met je mee. 

Groet,

Lisa

 

Ik ga nooit meer terug naar simpel. Jullie zijn goede oplichters en dieven die geld krijgen van arme burgers! Het lijkt me een goed goedkoop contract en dan betaal je meer dan bij de grote bedrijven. Ik ga liever naar Vodafone of Moviestar of heb geen contract! Ik ben erg blij om vandaag mijn contract op te zeggen en ga nooit meer terug naar simpel. En ik zal iedereen informeren om dit bedrijf te vermijden en niet zoals ik in dit probleem te komen. Het spijt me echt dat ik een contract met je ben begonnen. 

 

Reageer