Skip to main content
Antwoord

Ik wil mijn zojuist afgesloten abonnement per direct annulleren.

• August 27, 2025
  • 3 reacties
  • 56 Bekeken

Ik heb net een abonnement afgesloten.

Er is nu al ZO veel mis gegaan dat ik mijn abonnement per direct wil annulleren. 

• Ik heb wel inzage in mijn gegevens maar kan niets aanpassen (maar wel bij kopen???_
  • Ik kan niets doorgeven van de bevestigings sms
  • Ik kan jullie moeilijk bereiken.
  • En ik lees op het forum een hele serie akelige ervaringen die nogal moeizaam worden rechtgezet. 
  • Ik leer hier ook dat  jullie de vaste prijs tussentijds  eenzijdig kunnen veranderen voor inflatiecorrectie. En dan verwijs je naar het contract.
  • Dat mag dan zo wezen, maar dat kan ook duidelijk worden aangegeven, dat zou echt getuigen van respect voor de klant.
  • In plaats daarvan kiest Simpel om zoiets te verwerken in de ‘kleine lettertjes’ schaadt het vertrouwen. ik vind daar iets van.  

Ik zeg mijn contract (dat nog niet eens is geactiveerd) daarom per direct op  en zie de bevestiging en  terugbetaling graag tegemoet.  

Beste antwoord door Raveena

Goedemiddag, 

Wat ontzettend vervelend om te horen dat je ervaring tot nu toe zo teleurstellend is geweest en dat is absoluut niet wat we willen voor onze klanten. Dank dat je dit aangeeft.

Als je je abonnement net hebt afgesloten, dan valt het mogelijk nog binnen de wettelijke bedenktermijn van 14 dagen. In dat geval kun je het abonnement kosteloos annuleren. Dit geldt alleen als je het abonnement online of telefonisch hebt afgesloten en nog geen gebruik hebt gemaakt van de simkaart of diensten.

🔍 Wat je kunt doen:

Neem direct contact op met onze klantenservice via telefoon: contact

Houd je klantgegevens bij de hand, zodat we je snel kunnen helpen

Geef duidelijk aan dat je gebruik wilt maken van je herroepingsrecht

Als je al buiten de bedenktermijn zit of de simkaart al hebt geactiveerd, dan gelden er andere voorwaarden. Maar ook dan kijken we graag met je mee naar een passende oplossing.

We kijken uit naar het gesprek en je verdient een zorgeloze start.

Onze oprechte excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Groet, 

Raveena 

Simpel 

3 reacties

Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 27, 2025

Goedemiddag, 

Wat ontzettend vervelend om te horen dat je ervaring tot nu toe zo teleurstellend is geweest en dat is absoluut niet wat we willen voor onze klanten. Dank dat je dit aangeeft.

Als je je abonnement net hebt afgesloten, dan valt het mogelijk nog binnen de wettelijke bedenktermijn van 14 dagen. In dat geval kun je het abonnement kosteloos annuleren. Dit geldt alleen als je het abonnement online of telefonisch hebt afgesloten en nog geen gebruik hebt gemaakt van de simkaart of diensten.

🔍 Wat je kunt doen:

Neem direct contact op met onze klantenservice via telefoon: contact

Houd je klantgegevens bij de hand, zodat we je snel kunnen helpen

Geef duidelijk aan dat je gebruik wilt maken van je herroepingsrecht

Als je al buiten de bedenktermijn zit of de simkaart al hebt geactiveerd, dan gelden er andere voorwaarden. Maar ook dan kijken we graag met je mee naar een passende oplossing.

We kijken uit naar het gesprek en je verdient een zorgeloze start.

Onze oprechte excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Groet, 

Raveena 

Simpel 

• Auteur
  • Lezer
  • August 27, 2025

Dank je voor je reactie.  Ik zit nu even op een plek met heel beroerd mobiel  bereik. Anders had ik natuurlijk al gebeld.  Kan het ook via whatsapp? 

Sevn
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • August 28, 2025

Beste ​@zaza

Dankjewel voor de opheldering. Voor het gemak zal ik je via de Community een privébericht sturen om dit verder en direct op te pakken. 

Groet,
Sevn