Ik heb net een abonnement afgesloten.
Er is nu al ZO veel mis gegaan dat ik mijn abonnement per direct wil annulleren.
- Ik heb wel inzage in mijn gegevens maar kan niets aanpassen (maar wel bij kopen???_
- Ik kan niets doorgeven van de bevestigings sms
- Ik kan jullie moeilijk bereiken.
- En ik lees op het forum een hele serie akelige ervaringen die nogal moeizaam worden rechtgezet.
- Ik leer hier ook dat jullie de vaste prijs tussentijds eenzijdig kunnen veranderen voor inflatiecorrectie. En dan verwijs je naar het contract.
- Dat mag dan zo wezen, maar dat kan ook duidelijk worden aangegeven, dat zou echt getuigen van respect voor de klant.
- In plaats daarvan kiest Simpel om zoiets te verwerken in de ‘kleine lettertjes’ schaadt het vertrouwen. ik vind daar iets van.
Ik zeg mijn contract (dat nog niet eens is geactiveerd) daarom per direct op en zie de bevestiging en terugbetaling graag tegemoet.