Beantwoord

Incasso en herinnering na beëindigen abonnement.

  • 19 January 2020
  • 4 reacties
  • 592 Bekeken

Mijn abonnement is bij Simpel beëindigd per 3 januari 2020 en daarvan heb ik ook een bevestiging van ontvangen. Toch werd het abonnementsgeld voor de periode 3 januari 2020 t/m 2 februari 2020 automatisch afgeschreven door Simpel. Dit heb ik gestorneerd, waarna ik vervolgens van Simpel een betalingsherinnering kreeg. Afgelopen donderdag heb ik bij mijnsimpel.nl bovenstaande verhaal gemeld, maar daar geen antwoord op gekregen.

Kunnen jullie zorgen dat dit in orde komt en dat ik geen betalingsherinneringen meer ontvang of te maken krijg met andere vervelende gevolgen? Het gaat om factuurnummer FXXXXXXXX.

Met vriendelijke groet.

 

icon

Beste antwoord door Joachiem 21 January 2020, 15:41

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 2
Badge +8

Hoi Sharon,

Fijn dat je klant bij ons bent geweest. Misschien dat er wat mis is gegaan waardoor wij jouw bericht niet hebben ontvangen. Kun je deze opnieuw sturen via www.simpel.nl/contact?
Als het bericht binnen is gekomen beantwoorden wij deze altijd zo vlot mogelijk.

Speur gerust nog even rond op deze gezellige Community! 

P.S. We hebben het factuurnummer i.v.m. privacy gevoeligheid onherkenbaar gemaakt.

Groetjes Joachiem

Hallo Joachim,

We hebben gisteren telefonisch contact gehad met Simpel. Degene van Simpel heeft het nagekeken en zou ervoor zorgen dat de nota gecrediteerd zou worden. Het zou nu dus in orde moeten zijn.

Bedankt en groet.

Blijkbaar is de communicatie binnen Simpel niet helemaal optimaal. Gisteren heb ik opnieuw een betalingsherinnering ontvangen met de waarschuwing dat er incassokosten berekend worden.

Dus bericht schrijven bij 'hulp nodig', bericht schrijven in de community en telefonisch contact is niet voldoende om eea uit te zoeken en recht te trekken.

Ik zal het nog 1x via www.simpel.nl/contact proberen, maar dat is het laatste wat ik onderneem.

Reputatie 2
Badge +8

Hi @sharondvh,

Is de situatie inmiddels opgelost? Ik ben benieuwd! :smiley:

Groetjes, Alexandra

Reageer