Beantwoord

Incasso is mislukt

  • 24 May 2019
  • 5 reacties
  • 1030 Bekeken

Hoi, er moest vandaag een bedrag van 23 euro afgeschreven worden op mijn rekening. Dat bedrag staat er nu niet op, dus is het niet afgeschreven. Hoe kan ik het bedrag nu zeg maar terug betalen?
icon

Beste antwoord door Sanne 27 May 2019, 12:28

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 3
Badge +7
Hi!

Welkom op de community 😄

Het kan natuurlijk gebeuren dat een incasso mislukt. Komt de factuur daardoor open te staan, dan krijg je van ons een e-mail en sms ter attentie. Als je inlogt op Mijn Simpel, vind je onder "facturen" welke factuur open staat en de link om via iDEAL te kunnen betalen. Een iDEAL betaling is snel verwerkt!

Groetjes, Sanne
Hoi, vandaag krijg ik een mail,.dat de incasso van 1 euro niet uitgevoerd kon worden.
Heel vreemd, aangezien er ruim voldoende geld op de rekening staat.

Ik zou wel eens willen weten wat er gebeurt.... en hoezo?

Rico
Reputatie 3
Badge +7
Hoi @RicoPanico ,

Dat de incasso mislukt kan door verschillende redenen komen. Het bijvoorbeeld zijn dat de incasso door de bank niet goedgekeurd is. We hebben afgelopen week wel een storing gehad met de incasso's. Iedereen waarbij we op 19 september wilde incasseren is de incasso mislukt. We hebben een sms'je gestuurd naar alle klanten die dit betrof.

Geen sms'je gehad of is de incassopoging op een andere dag geweest? Bij de bank of bij onze klantenservice kan je navragen wat dan de reden van mislukking is.

Groet, Sanne
Reputatie 6

Waarom spring je van het ene topic naar het andere? @medewerker van Simpel misschien even een topic maken voor @Wat een onzin om meer overzichtelijk het te maken.

@Wat een onzin je bent akkoord gegaan met de algemene voorwaarden bij het aangaan van het abonnement. Heb je die al gelezen, met name artikel 5.1? 

 

5. Duur van de Overeenkomst en beëindiging

 5.1 Tenzij anders overeengekomen wordt de Overeenkomst aangegaan voor een contractperiode van 24 maanden.

Misschien heeft de persoon in kwestie (bureaucraat) wel de voorwaarden gelezen. :thinking:

 

Reputatie 4
Badge +8

@Snowboard Thanks voor je reactie! Ik heb de reactie verplaatst naar een ander bestaand en relevanter topic.

Reageer