Skip to main content

Beste,

 

Mijn abonnement is gestopt, maar toch staat er nu een incasso en factuur klaar voor een abonnement wat er niet meer is.

 

Gestopt 13-04-2022. Factuur periode 14-04-2022 t/m 13-05-2022. Er zijn geen extra kosten gemaakt. Het nummer gebruik ik al ruim 1,5 jaar niet meer, maar kon destijds niet tussentijds gestopt worden. Waarschijnlijk heeft dit elkaar gekruist?

 

Het mogen duidelijk zijn denk ik dat ik deze incasso blokkeer/terug laat boeken.

 

Kunnen jullie dit asap met jullie financiële afdeling regelen aub?

 

Dank!

 

Mvg

 

Wendy Waijers

Hi @WRW,

 

Wat vervelend dat je nog een factuur hebt ontvangen nadat het abonnement beëindigd is!

 

Ik zou je willen vragen om contact op te nemen met de klantenservice, zodat wij met je mee kunnen kijken en waar nodig een creditfactuur kunnen aanmaken (indien de factuur inderdaad onterecht is).

 

Groet, Charlie 

Simpel


Reageer