Beantwoord

incasso mislukt, hoe kan dit?

  • 19 September 2019
  • 2 reacties
  • 297 Bekeken

Eergisteren SMS dat incasso was mislukt. Geen idee waarom. Handmatig via IDEAL betaald en bevestiging dat factuur is betaald. Staat ook in Mijn Simpel als betaald. Vandaag weer SMS dat incasso is mislukt... Wat is er aan de hand, want van de eerste ervaring met jullie facturerin word ik een beetje S I M P E L... Graag reactie
icon

Beste antwoord door Tess 20 September 2019, 14:35

Bekijk origineel

2 reacties

Bij mij ook de incasso's van mijn 3 kinderen mislukt, terwijl er voldoende saldo op de rekening staat. Heb wel maar handmatig via IDEAL betaald. Waarom zijn deze mislukt?
Badge +8
HI Kees en Ernest,

Welkom op onze community!

Door een onbekende storing zijn er inderdaad een aantal incasso opdrachten mislukt. Na deze mislukte incasso hebben wij je een e-mail en SMS'je gestuurd met een link voor betaling.
Wanneer je de betaling hebt voldaan, kun je alle betalingsherinneringen negeren.
Via je persoonlijke pagina kun je de status van je facturen inzien.

Onze excuses voor het ongemak!
Groetjes, Tess

Reageer