Skip to main content

Andere smartphone aangeschaft , vergeten app te installeren waardoor ik even niet op lette en een week of 2 te laat betaalde , simpel stuurde een bericht of ik binnen een week zou betalen anders incasso kosten .

 

Ik betaal binnen de gestelde termijn maar toch incasso kosten afgeschreven , nou weet ik het was maar 15 euro .

 

2x mail gestuurd , geen antwoord , bellen ook geen optie want ze rekenen ruim 1 euro per min .

 

Dus al met al overweeg ik te stoppen met dit abonnement , voelt gewoon niet goed .

 

Robin

Hi @Rob De Jong,

 

Wat een vervelende situatie!

 

Op basis van dit bericht kan ik niet meekijken in jouw abonnement. Daarom wil ik je vragen het contactformulier in te vullen en een betaalbewijs bij te voegen in de bijlage. Aan de hand hiervan kunnen wij met je meekijken en de incassokosten schrappen indien deze onterecht zijn.

 

Ik zie je bericht tegemoet en wens je voor nu een prettige dag toe!

 

Groet, Charlie

Simpel


Reageer